Pazartesi, Kasım 26, 2012

Günün Fotoğrafı 17 - 25 Kasım

Kaldığımız yerden devam edeyim :)

17 - İçecek (Zararlı diyorlar ama bu ikisi bir arada çok güzel gidiyor!)



18 - Turuncu (Kocaman turuncu bir saksı kaktüs verelim)




19 - Rahat (Köşe koltuk takıntım vardı, aldım rahatladım :) Rahat rahat dağılabiliyorum, her bir köşesini maksimum kullanıyorum. Ben koltuğun rahat olanını severim)



20 - Minik (Minik denirse aklıma ondan başka birşey gelmez.. Minicik eller, ayaklar, parmaklar, minicik bir burun.. Büyüyor artık, daha da tatlı oluyor.. ama bu hallerini çok özleyeceğim biliyorum)
Bebişin adı Defne, kuzenimin kızı.



21 - Arkanda ne var (Koltuğun kenarı hep dolu, iğnesi, ipliği, kumaşı, keçesi.. Her an elimin altında olması için..)



22 - Sıcak (Sıcak renkler, bir fincan sıcak kahve)



23 - Anahtar (Çok sevgi dolu bir anahtarlığım var!)



24 - Örgü - Yün (Patik)



25 - Ağaç

4 yorum:

  1. Seda sen anne misin? Ben hiç bilmiyoduumm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hayatım değilim :) Kuzenimin kızı o bebiş. Ailedeki tel bebek, ço kkıymetli bizim için. Benim bebeğim yok, öyle bir düşüncem bile yok hatta :))

      Sil
    2. Ay ben de şaşırdım, hatta şok oldum :)) Neyse vakti gelince olur. BEnde de durum aynı çünkü :) Hazır yapılmış büyütülmüşleri çok bi tatlı oluyor yahu :)

      Sil
    3. Aynı fikirdeyim, yapılmışı var diyorum :)) Zamanı gelince inşallah..

      Sil