Cumartesi, Kasım 17, 2012

Günün fotoğrafı 8-16 kasım

Günün fotoğrafı etkinliğinden bahsetmiştim..

Her gün instagramdan yüklüyorum ama burası için baya biriktirmişim..

8- Yol (O gün dışarı çıkmadığımdan eski fotoğraflardan birini yükledim, sonbahar ilk geldiğinde bahçe kapımızın önü böyleydi..)


9 - Hata (Şimdi ben içki olayını pek hata olarak görmem, arkadaşlarla içilen bir kaç biraya, akşam evde içilen bir kadeh şaraba asla hayır demem ama bazı geceler vardır ki.. Hani en sevdikleriniz, özledikleriniz etrafınızda olur, sofra çok güzeldir, kahkahalar çok güzeldir.. O gece öyle bir geceydi, kardeşim, kuzenler, eşlerimiz, çocukluğumuzun en salak anılarının, en saftirik zamanlarımızın masaya dökülmesi.. İşte o geceler içilir, ne kadar içildiği de pek farkedilmez, kadehler boş kalmaz.. Haa işte o gecelerin sabahları bazen hata oluyor!! :)


10 - Siyah (En sevdiğim siyahlar)


11 - Taş (Canım annemin taaa İzmir'den İstanbul'a taşıdığı, benim kızım kedi sever diye, taşları boyayıp satan bayan'a özel boyattığı, altında ismim yazan kedicik taş'ım. Küçük durduğuna bakmayın aslında baya büyük!)


12 - Altında (Tv dolabının altı.. Oyuncakların bir kısmı burada, bir kısmı yerlerde, bir kısmı sehpa üzerinde.. Sanırım onlara özel bir raf yapmanın zamanı geldi!)


13 - Yansıma (Camdan evin en sevdiğim köşesi)


14 - Kıyafetinden bir parça ( Gömleğimin ve trençkotumun kolu :))


15 - Hava nasıl? (Kasım 15 olmasına rağmen güneş açmış, azıcık bulut ve parlayan deniz)


16 - Çantanda (Şimdi benimkiler pek çanta değilde bavul gibi oluyor.. Bir kitap muhakkak olacak, defterim, kalemliğim, mp3 çalar, gözlük kabı, anahtarlar, cüzdan.. Bunlar buz dağının görünen kısmı, gerisine hiç girmeyeyim!)


Ayı ortalamışız :)

En sevdiğim ve aynı zamanda en sevmediğim ay olarak Kasım bitsin mi, kalsın mı bilemedim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder