Cuma, Kasım 02, 2012

Keçe, kumaş vs..

Dün Bakırköy'de Semih Yener Hobi Malzemeleri dükkanına gittik. Biraz ortalığı karıştırmış olabiliriz. Çok çok güzel kumaşlar, keçeler, ahşap malzemeler, boyalar var. Ahşap tutkusunu bir kenara bırakıp, kumaşlar ve keçelere saldırdım ben.

Renk renk keçeler almak istiyordum. Ama hepsinden minik minik ve her renkten istediğimden (Açgözlü Seda ortaya çıktı yine!) Paket halinde satılan keçelerden aldım. İçinde her renk var diyebilirim ve sanırım 40 adet kadar var.


Kırmızı kumaş istiyordum, dayanamadım yeşilini de aldım (Açgözlü Seda!)


İğneleri koltuğa sapladığımdan, koltuk delik deşik, onları unutan bende delik deşik olmadan bu sabah gözümü açtığım gibi oturdum keçelerin başına. Karşınızda içi pamukla doldurulmuş, yamuk kesilmiş, kenarları basitçe dikilmiş, ucunda kelebeği ile iğnedanlığım :)


Bu aralar bu haldeyim, bu dikiş işine fena sardım. Ne bulsam dikmek istiyorum...

"Kafayı yedin dikişle" diyenler olsa da, cevabım "Kafayı yememek için yapıyorum" :)))

Bugün de sabahın 6 sında kalktığımdan, kahvemde baya erken geldi..


Sizi mutlu eden uğraşlarla, insanlarla dolu, mutlu bir cuma günü olsun..

Ben gidip bir şeyler dikeyim :)

Bu arada tam olarak 100. yazımı girmişim.. Hangi ara yazmışım o kadar şey, baya şaşırdım :) Yazacak bir şeyler bulabileceğim nice 100lere mi desem bilemedim..

7 yorum:

  1. Bir ara keçelere ben de fena takmıştım, kışlık uğraşımdı. Evvelki sene yılbaşı hediyelerimin çoğunu yaptığım keçelerle halletmiştim. Bu yıl bıktım, öylece duruyorlar. Senin kalp gayet güzel öyle başlanıyor zaten, ben de tamamen doğaçlama girişmiştim işe. Aslında facebook sayfamda yaptığım keçelerin fotoları var, görsen fikir verebilirdi sana (ay böyle yazınca da kendimi bir matah sanmış gibi oldum, tamamen acemi işi ama ben ilk başladığımda örneğe çok ihtiyaç duymuştum, o bakımdan şeettim yani:) Kolay gelsin diyorum ve sevgiler yolluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakarım ablacım, doğru diyorsun fikir olur hem bana da. Ne yapabilirim daha başka diye düşünüyorum zaten. Ben eminim çok güzel şeyler yapmışsındır sen. Sevgiler, kocaman öpücükler.

      Sil
  2. Sayfanda gördüğüm sinemayıseverim mailine birkaç örnek yolluyorum, belki fikir verir. Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Minik puantiyelilieri çok sevdim, makina alabildin mi? Blogger hastalığı, yakında sıkılabilirsin yan cebinde yeni hobiler bulundur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha almadım, yakında inşallah. Hobi çok bende, birinden sıkılınca diğerine geçiyorum. Bakalım bu ara bunlarla oyalanıcam :))

      Sil
  4. Ona sarma buna sarma ne yapacaksın ki ? Boş boş tv karşısında mı oturacaksın. Sana kafayı yedin diyenler kafayı yediklerinde sana gelirler, bize de öğret diye :))Tebrikler. Gayet güzel olmuş,ellerine sağlık. Devam.Çok güzel bardakaltı olur bu keçelerden di mi ?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş durmayı bünyem kabul etmiyor. Çok dibe batıyorum. O yüzden her daim elimde birşeyler olması lazım. Teşekkür ederim :) Bardak altlığı denemesi yapıcam, kardeşime sözüm var. Yakında yayınlarım inşallah :)))

      Sil