Cumartesi, Kasım 17, 2012

Kitap Fuarı ve diğer şeyler..

Ayın ortası olmasa iyi olurdu.. Şöyle ay başında paracıklar elimize yeni geçmişken yapsalar ya şu fuarı!! Mesela desem ki, bence bizim ayın ortasına kadar yediğimiz yemekler yeter, bu ay daha fazla mutfak masrafı yapmayalım, kenarda köşede biraz patates olacaktı, hem sanki biz biraz kilo mu aldık ne?! O parayı fuarda harcayayım!!! Benim ki yer mi dersiniz??

Farkettiyseniz yemeden içmeden kesiyorum ama gezme paramdan, kıyafet alışverişi paramdan kesmiyorum :) Yemek yemeden de yaşandığını farkettim ben bir ara, kahve de yeterli oluyor..

Neyse gidiyoruz değil mi?? Sözüm sana Suzi!! Bekliyorum...

Ben hafta sonu hengamesine katılmayı hiç düşünmüyorum. Zaten şimdi bizim salonun camından kafamı çıkartıp, sol üst tarafa doğru bakınca orası fuar alanı.. Hafta içine kadar sabredebilirim... Sakince gezmek için değer bence.

Eğer Uykusuz yada Penguen alıyorsanız bu hafta içinde davetiye var!! Şimdi ben ikisini de aldığımdan, birinin içinden düştü davetiye ama emin değilim, o yüzden ikisini de söyledim. Uykusuz olduğunu sanıyoruz ama alırken bakabilirsiniz..


Sakince günü geçirme eylemlerime devam etmeye çalışıyorum.. En azından günün bir kısmını sakince, keyfime göre takılarak geçirebildim 2 gündür.. Tamam öğlene kadar ev işi, yemek falan kendimi kaybediyorum ama onlar bitmeyince de ben rahat oturamıyorum ki!! Sonrası kahve - kitap, kahve - film.. Kahveyi azaltmalıyım...Sade'den sütlüye geçiş yapmam bile başarı ama..


Kahve içiyorum, kahve içiyorum ve kahve içiyorum...

Bütün gün sanki hiç kahve içmiyormuş gibi, akşam bir de eşimle içiyorum..


Bu takvimleri çok severim ve her sene alırım.. Bugünün kedisine bayıldım!!! Sanırım ben bir kaç gün 16 Kasımda kalacağım... Bu seneki takvimin benim için farklı bir anlamı daha var..

Şöyle ki, bilindiği üzere ben fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ve bolca fotoğraf çekerim.. Çok iyileri de vardır, kötüleri de, bazıları gerçekten profesyenel olarak iyidir, bazıları amatör kalır.. Seneler seneler önce, minik bir kedi geldi bir arkadaşıma.. Ben kedişi sevmeye gittiğimde, bolca fotoğrafını çektim ve bazıları gerçekten çok iyi oldu. Arkadaşım kedişi yuvalandırmak isterken, o fotoğrafların bazılarını kullandı. Buraya kadar mesele yok.. Aradan seneler geçti.. 6 sene falan.. Sonra o kedinin sahibi, benim kedicik daha minicikken çektiğim fotoğrafımla ve kendi adı ile takvime başvurmuş. Kedi onun, fotoğrafta onun ya.. Kedi şu an 6 yaşındayken, 2 aylık fotoğrafı ile katılmakta ilginç ama neyse.. Sonuç, kabul edilmiş..En sevdiğim takvimde, en sevdiğim fotoğraflarımdan biri ile varım ama aslında yokum..Ne güzel değil mi?! Benim bundan çok tesadüfi bir şekilde haberim olması zaten ilginç iken, bir de fotoğraflarla yarışmalara katılıp kazandığını öğrenmem de daha ilginç oldu... :)) Blogda bile herhangi bir yerden alıntı yapınca uzun uzun bahsediyoruz, link veriyoruz, detay veriyoruz, şuradan gördüm yaptım diyoruz vs vs.. Tuhaf geldi bana biraz.. Neyse diyeceğim.. Neyse..


Bunlarda yeni cicilerim.. Dünyanın parasını döktükten sonra bir dolu kırlente, pazardan 5 tl ye alınca bunları, baya bir kıymetli oldular.. Dokusu yumuşacık, kumaşı ince değil ve çok güzel. Renkleri çeşitlendireceğim. Üzerlerine keçe ile çiçekler böcekler dikme projem var ama sakin olma çalışması yaptığımdan şu an başlamıyorum.. Ne kadar sabrederim bilmiyorum!! Yastık projesini Evim dergisinde görmüştüm, hatta önceki yazılardan birinde fotoğrafını koymuştum derginin sayfasının sanırım.


Bunlarda bu hafta ki çiçeklerim.. Vazom boş kalmaz.. Boş bırakmayan sağolsun..

 
Bir de kendimi tebrik etmek istiyorum.. Evden çıkmadan ve eşinden başka insan görmeden kendini hasta eden insan olarak!! Bir kırgınlık, hapşuruk, öksürük, burun çekme hakim bünyemde..

Güzel hafta sonlarınız olsun..

6 yorum:

  1. Fırk, geçmiş olsun, ben de aynı durumdayım. Üstüne bir de boynum tutulmuş. Ve ortak bir yan buldum, ben de vazolar boş kalmasın isteyenlerdenim:)
    24 Kasım'da bizim İmza Kızın kitabının hazırlayıcı ekibi Kitap Fuarı'nda olacak, yazanlardan da katılanlar olabilir belki. Madem bu kadar yakınsın bir koşu git bari :) Aslında bugün de iki blogcu var, bilmiyorum takip ediyor musun? Robot çizimleriyle meşhur Nihan Sarı (Robots, Doodles and Boobles gibi bir ismi var blogunun)hem Doğan Egmont'dan çıkan kitaplarını imzalayacak, hem de bir çizimini armağan edecek imza verdiklerine. Ayrıca yine İçimden Çağlayanlar blogunun sahibi Müge de "Diş ile Düş Arasında" kitabını imzalayacak Yitik Ülke standında. Of senin evde ben oturmalıydım, her gün gidip bir fasıl dolaşırdım :)
    Güzel bir hafta sonu diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün gidemedim, pek gidebilirim gibi de durmuyor ama imza kızın için gideceğim haftaya. Söylediğin blogları takip etmiyordum ama bakacağım ablacım.
      Sen bana gel o zaman, bende sebepleneyim gelmenden seni göreyim :)
      Çok geçmiş olsun :( Vazolarımız hiç boş kalmasın :)

      Sil
  2. O arkası açık kasa Wolkswagen aman tanrımmm süper. Kardeşinden geçmiştir grip :)Geçmiş olsun. Öksürük için ilaç yazayım sana, ben ailenin doktoruyum :))
    bir bardak ılık suya yarım limon sıkıp , bir tatlı kaşığı bal ilave edip içeceksin. Ölçüyü aynen uygula ama, yok limonu az sıkayım bal atmayım felan olmasın :)bir kaç gün muntazam yap bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen yapıyorum :) Haklısın ben onu unuttum tamamen, hasta olduğu 2 günde bendeydi, ben baktım. Onun ki pek grip gibi değildi, mide bulantısı, halsizlik falan vardı ama hastalık hastalıktır. Geçmiş işte.
      O vw yi seneler önce aldım, minicik bişi. Bayılıyorum bende ona bir daha o kadar küçüğünü bulamadım, hala aranıyorum :)
      Çok sağol ablacım :)

      Sil
  3. Fuara ben de gitmek istiyorum ya. En son 1997'de gittim ben :) O zamanlar Taksimdeydi. Beylikdüzüne gitmek zor biliyosun. Gitmek için fırsat da olmadı ne yazık ki sonra. Ne gün gidiceksin. Bi gün işten erken çıkıp gelesim var hafta içi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için gün sorunu yok biliyorsun. Ne zaman gelirim dersen gideriz. Cumartesi de giderim ben seninle o gün müsait olup gelirsen, erken gidersek çok kalabalık olmayabilir. Gitmek zor dediğin yere 4 aydır geliyosun ya :))

      Sil