Çarşamba, Kasım 28, 2012

Mahmut ile tanışmak ister misiniz?

Sizi Mahmutla tanıştırmak istiyorum.. Kendisi benim yeni kedişim..

Gecenin bir yarısı "ben kendime keçe'den broş yapıcam, kedi olacak" krizim sonucunda ortaya çıktı.
Eşimin internetten bulup, çıkarttığı kalıplar vardı. Onların içinden seçtim Mahmut'u. Biraz değişiklikler yaptım, kuyruğu kesildi, ipliklerle patiler yapıldı, papyon takıldı ve tam bir salon beyefendisi olan Mahmut ortaya çıktı...

Bugün bolca gezdik kendisi ile.. Şalımın üzerinde salındı durdu, çok canlar yaktı hatta talipleri bile var.. Baş talip Afitap Hanım.. Çay altlığındaki uyuyan kedicik.. Bir ara bugün yan yana geldiler, uyku mahmuru açtı gözleri, Mahmut'u gördü ve vuruldu :))



Çok kültürlüdür.. Kitap okurken hiç yalnız bırakmaz...


Fotoğraflarda rengi mavi gibi çıkmış sanırım ama aslında simsiyah bir kedicik kendisi..

Adının neden Mahmut olduğu ise uzun ve komik bir hikaye.. :))

4 yorum:

  1. memnun ve de aşık oldum Mahmut beye :)) Süpersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) O da sizi çok beğenmiş :))

      Sil
  2. Sedaa buna bayıldım ben! İG'de gördüğümde ilan edememiştim aşkımı ama mahmutla aramızda çok güzel bi elektrinnk oldu :) eline sağlık canım çok şiriinnn <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy bu Mahmut çok canlar yakacak :)) Sağol canım benim..

      Sil