Pazartesi, Kasım 12, 2012

Ne görsem almasaydım iyiydi..

Pazar günü kahvaltıdan sonra Kadıköy gezmesi kaçınılmazdı.. Benim alışveriş yapmam da kaçınılmazdı.. Nereye saldıracağımı şaşırdım. Ara sokaklardaki küçük butikleri, farklı objeler satan yerleri gezmeyi seviyorum.

Bu arada gözlüklerime kavuştum. Murphy Amcacım benim peşimdeydi o kesin ama devreye kardeşim girince herşey halloldu :) Teslim süresi 3 gündü ama 3 gün geçmesine rağmen ortada ne gözlük vardı nede bize gözlüklerin durumunu anlatabilen biri.. Düzgün cevap alamıyordum.. Kardeşim gözlükleri aldığım yeri, diğer şubesini, camların yapılacağı atölyeyi ayağa kaldırınca akşama gözlükler geldi.. Murphy Amcanın derdi benimleymiş :))


Yeni gözlüğe yeni gözlük kabı dedim bende.. Bu kedili şirini seçtim..



Buzdolabı magneti severim, bu köpüşler de tam bana göreydi..



Bu da yeni kitap ayracım :)


Magnetleri ve ayracı aldığım yerde, poşetin içine bu yazıları da atmışlar. Sonradan farkettim ama çok sevdim.. Buzdolabını süslüyorlar şu an.. Bu arada yine Murphy Amcamla karşılaşmamız bence tesadüf değil!!



Ne zamandır çektiğim fotoğrafları yaptırmak istiyordum sonunda başardım hemde düşündüğümden kolay ve hızlı oldu.. Media Markt'ta usb belleğiniz ile fotoğraflarınızı yükleyip, boyutunu, adedini seçebileceğimiz hatta çerçevelerini ayarlayıp, düzenleme yapabileceğiniz bir makina var. Makina dedim ama vardır herhalde bir adı :) Fotoğraflar basılmaya başladığında (ki bu siz seçtikten hemen sonra oluyor) ücreti kasaya ödeyip fişi getiriyorsunuz ve fotoğrafları alıyorsunuz..


Çok çok canım olan bir arkadaşımın bana hediyesi olan  bu güzel saatime de sonunda fotoğraflarımızı koyabildim.. Saat kaçı gösterirse göstersin ya biz varız yada sevdiğimiz şeyler..


Bunlar dünün ganimetleriydi.. Bugün de terziye uğrayıp yoğurt alıp gelicem diye evden çıktım..

Terzi alışveriş merkezinde olunca, ne zamandır gözümün kaldığı bir gömlek vardı, bir bakayım dedim.. Dedim ve aldım geldim.. Yanında kolye ve bileklik aldım.. Ben kot olan herşeyi çok severim. Kot pantolondan başka birşey giymem desem yeridir. Kot gömleklere de ayrı bir sevgim var.. Bütün bunlar içinse favori mağazam Mavi.

 

Haftalık, aylık degileri de topladım.. Yoğurt harici markette ne bulduysam aldım, eve kendimi zor attım.. Tebrikler bana :)

 
 
Artık poşetleri bir kenara bırakıp sakinleşme vakti.. Kupa da yeni bu arada :)
 

Ben bir süre birşey almayayım bari..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder