Çarşamba, Kasım 21, 2012

Olmayınca Olmaz.. Bazen olur..

"Belirli bir gelişme herhangi bir yerde ortaya çıkmadıysa, zaten bu durumda mümkün değilmiş demektir."  Der Murphy Amca..

"Ne zaman bir şeyden vazgeçseniz, vazgeçtiğiniz o şey size geri gelir"

"Ne kadar beklersen bekle istenmediği zaman gelecektir"

Benim vazgeçmek ile ilgili sorunlarım var..Olmadığını kabul etmek ile ilgili de sorunlarım var..Beklemekten vazgeçmekle ilgili de sorunlarım var.. Bir de önlenemez bir sabırsızlığım var..

Yine, yeniden hayal kırıklığım ile baş başa kalmamak için düşünmemeye çalışmaya çalışıyorum..

Süt iyi gelir!!

Bir de "Ben dantel sevmem, evime sokmam!!" diye senelerce bağırıp, dantel görünce kafasını çeviren biri olsanız da, "ay bu ne güzel, üstünde lale var" diye dantelin birine göz ucuyla bakıp, sevindiğiniz bir anda, bunu farkeden sizi çok seven birisi, sizinde en sevdiklerinizden olan birisi, Seda bunu çok sevmişti diyorsa, sizin için uğraşıp yapıyorsa onu,  o danteli alır, öper, koklar, evinizin baş köşesine serermişsiniz.. Lalesi gözükmemiş ama olsun.. Evimin ilk, tek danteli.. En kıymetlisi..

4 yorum:

  1. Al benden de o kadarr! Vazgeçmek konusunda sorunlarım var :)
    Bazen zorlamamak lazım işte, üzerinde durmamak lazım. Büyüdükçe öğreniyoruz, öğreneceğiz :)
    Bide o dantel çok güzel. Ben de anneme bir tane bile dantel yaptırmamıştım ama çeyizler eve yerleşirken nasılsa bir sürü dantelim olduğunu farkettim her iki anneden de gelen :) Şimdi kıymetliler tabi. Dedim ya büyüdükçe öğreniyoruz, değişiyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Sedoş, hayat zorla öğretiyor :)) Yani zorlasanda bazen ruhsal yorgunluktan başka birşey olmuyor, kendine eziyet bir nevi :) Çok iyi yaparım onu da o ayrı ama..
      Dantelim dantelim.. Ah daha neler yapıcaz birlikte göreceğiz :)

      Sil
    2. çok doğru, murphy kanunları geldi aklıma =)
      banada beklerim :)

      Sil
    3. Severim Murphy Kanunları, pek bırakmaz peşimi :) Görüşmek üzere..

      Sil