Pazartesi, Kasım 05, 2012

Photo Of Day / Günün Fotoğrafı etkinliği

Sevgili Rüzgara Doğru'nun başlattığı bir etkinlik var. Günün fotoğrafı etkinliği. Her ay bir liste yayınlıyor. Her gün için bir konu var ve o konu ile ilgili bir fotoğraf çekiliyor. Ekim ayı içinde yapılmış, ben ona katılmamıştım ama Kasım ayı'na katılıyorum. Fotoğraf çekmek zaten tutkum olduğundan, zevkle katılıyorum.

Detayları bu yazıdan öğrenebilirsiniz.

Konular burada;


Çektiğim fotoğrafları instagram da yayınlıyorum. Kullanıcı adım: bildigingibidegil

Bu hafta için çektiğim fotoğraf ise aşağıda;

1- Yuvarlak (Yeni aldığım canım çiçeğim)


2- Kırmızı (Hala evimin en sevdiğim eşyası dolabım)


3- Puantiye (Peçetelerim)


4- Yediğin (Pazar kahvaltısı)


5- Hayvan (Sokakta karşılaştığım şirin köpecik)

 
 
6- Kilit


7- Renk (Rengarenk saksılarım)



Ben her gün fotoğrafları çekerken çok keyif alıyorum. Siz de blogunuzda yada instagramdan katılabilirsiniz.

Fotoğrafları günlük olarak instagramdan yüklüyorum. Blog da haftalık güncelleyebilirim, fotoğraflar cep telefonu ile çekildiğinden ve üzerinde düzenleme olduğundan çok kaliteli değil ne yazık ki..

2 yorum: