Pazartesi, Kasım 12, 2012

Şirinler Köyü!!!!

Şirinlere olan tutkum ortada.. Kinder'den çıkan tüm seriyi (gargamel) hariç toplamıştım. Gargameli tüm çabalarıma, alınan onlarca Kinder çikolataya rağmen bulamamıştım..

Ta ki Şirinlerin vatanı Belçika'ya en yakın arkadaşım gidene kadar...Tabi ki çok farklı şirin karakterler de vardır elimde olmayan ama toplamaya devam diyorum :))

Gargamelle gelirken, azman da peşinden koşmuş. Gargamel bensiz bir yere girmez demiş..Bir de kış gelince üstüne, şirinlerimin bir eve ihtiyacı olduğunu düşünmüş arkadaşım.

ve karşınızda şirinler köyüm :)


Şirin baba yine sihirli bir şeyler peşinde..


Akıllı şirinimiz bir ağacın altında kitap okumakta ..


Sporcu şirin açık havada spor yapıyor..


Şirine, bebek şirin ile ilgileniyor..


Uykucu şirin uyumaya eve gidiyor :)


Telaşlı şirin uzaktan Gargameli görmüş, panik halinde yine..


Gargamel yine şirinlerin peşinde..


Azman da diğer köşeden takipte..


Ve güzel evimiz..


Oradan bakınca sanırım bende 9 yaşında gözüküyorum :)) Evet evimde bir şirinler köyü kurduğum doğrudur..

6 yorum:

  1. ne sevimli bir köy olmuş öyle :) Unutmadan söyleyeyim, sayfana girdiğimiz zaman -google chrome kullanıcıları için özellikle- Kötü amaçlı yazılım şeklinde bir uyarı çıkıyor ve baya bir şeyleri seçip ancak öyle girilebiliyor sayfaya, sanırım bir resim veya bir yerlerden sayfana eklediğin bağlantı sonucu olmuş olabilir, mesela yan sütunlara resim veya gif benzeri şeyler ekliyoruz ya, onlardan olabilir bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarı için sağol canım. Blogda verdiğim bir kaç bağlantı var onlarda diğer blogların adresleri, fotoğrafların hepsini zaten kendim çektiğimden, bilgisayarımdan yüklüyorum. Sorun ne acaba, pek de anlamam bu işlerden ama. Diğer türlü yorum yapılamıyordı, böyle virüs diyor, ne yapsam ben bloga bilemedim :)) Bir bilene danışayım bari :

      Sil
  2. Ben burda hep sorun çıkaran ziyaretçi oldum yaa :)) Ama iyiliğin için yazıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne demek, çok çok sağol. Söylemesen haberim olmayacak. İyi ki varsın :)

      Sil
  3. öncelikle merhaba.. işin gücün yok mu senin, nereden çıktın sen demeyin lütfen :D
    son çare internet arayışım sonucu buldum blogunuzu.. deli gibi kinder almama rağmen bir türlü şirineyi tamamlayamadım.. aynı durumu yaşamış biri olarak anlayabileceğinizi düşündüm :)
    tüm seri tamam ancak sadece şirinem eksik. biliyorsunuzdur ki artık bu serinin satışı yok :( elinizde fazladan şirine var mı? ücreti karşılığında da alabilirim sorun değil.. tek derdim seriyi tamamlamak :(
    olumlu ya da olumsuz bir cevap verirseniz sevinirim..
    iletişim için mail adresim : merve.ozhan_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. 26 yaşındayım ve ben de şirinler hastasıyım evime gelen çocuklara şirinlerimi vermiyorum, öğrencilerimden şirinler dileniyorum 😀😂

    YanıtlaSil