Pazartesi, Kasım 26, 2012

X - Y Sorunsalı

Bu hafta önemli bir hafta benim için.. Kafam bir dünya desem yeridir. Kendimi oyalamak için kesme, biçme, dikme olaylarına kendimi daha çok verdim. Zamanın nasıl geçtiği pek belli olmuyor çünkü.. Düşünmeye de pek fırsat kalmıyor.

Şimdi bir X durumu var, bir de Y durumu... Ne tesadüftür ki bu iki durumda bu hafta sonuna kadar sonuçlanacak ve ben hayatımın ne yöne gittiğini öğreneceğim. Aynı zamana denk gelmeleri de tabiki Murphy Amcam olsun, Evren olsun, kaderim olsun.. Hepsinin birleşip bana nanik yaptıklarının kesin kanıtı...

Seçeneklerim;

İkisi de sonuçlanmaz ve ben olduğum yerde bile kalabilirim.. Bazen bu stresi yaşamaktansa (beklemeyi seven bir insan değilim) aman boşver ikisini de, iyi böyle iyi demiyor da değilim..

Y sonuçlanır ise çok sevineceğim biliyorum ama korkularımda var.

X sonuçlar ise mutlu olup, olmayacağımı bilmiyorum.. Yaşayıp göreceğim..

Eğer X ve Y ikisi de aynı anda sonuçlar ise o zaman bu "evrenin benimle dalga geçme şekli" diyerek kaderime küseceğim.. Hatta "bana kaderimin bir oyunu mu bu?" şarkısı eşliğinde bundan sonraki hayatımı geçireceğim.. Çünkü ne yazık ki X ve Y birbirini götürüyor.. 4 yanlışın 1 doğruyu götürmesi meselesi gibi.. O 4 yanlıştan ne kadar nefret etsek azdır.. Bende X mi Y mi şeklinde aralarda kalacağım.. X'in Y'yi götürmesi çok muhtemel..

Bunların hepsinin doğum günüme sayılı günler kala gerçekleşmesi ise; 32 yaşımın süprizli geleceğinin, 31 yaşımın sancılı gideceğinin habercisi.. Gelmeyebilir, herşey aynı kalabilir de ama bu hafta bekleme haftası..

31 yaşımda gayet kendi halinde, 30'un ortalarında herşeyin tepetaklak olması sonucunda, pek iyi gelmemişti.. Hoş sonlara doğru atak yaptı, yazarım ben bu yaşı altın harflerle tarihine diyerek, evlenme ile sonuçlandırdı kendini.. 32 yaşımın bu yükselen atağını kıskanır, öyle geldiği gibi düzeltemez herşeyi demez ve başlardaki kısmetsizliğini 32 ye bulaştırmaz umuyorum..

Durum budur; yağmur, çamur.. Şimdilik dışardan izliyorum ama çok uzak değilim..

 
 


8 yorum:

  1. Hadiii canım ama biz daha yeni konuşmuştuk ki :) Ne ara şee ettin.

    Eh ne diyeyim hadi bakalım merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Haa birde X mi Y mi olduğu belli olma haftası olarak 16 sonrası gösteriliyor yaa

    Sen bizi baya uyutmuş oluyorsun :( Küstüm ben oynamıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bebekle ilgili aldığım 2. yorum.. Bu bir işaret mi ? :))
      Şimdi X ve Y derken ben aslında sonucunu beklediğim iki olaya isim vermiştim. Yani A ve B olayı da diyebilirdim, X ve Y dedim. Hiç aklıma gelmemişti ona bağlanacağı :)) Küsmene gerek yok, bebek yok, cinsiyet beklentisi yok. Sadece sonuçlanmasını beklediğim 2 durum var o kadar :))

      Sil
    2. Her gün deli gibi kahve içiyorum, içki içtiğimde doğrudur :) Kötü bir hamile olurdum ama değil mi bu durumda :))

      Sil
  3. Ben iki iş kapısıdiye yorumladım, bakalım inşallah arada derede kalmazsın ve hakkında hayırlı olan sonucu alırsın...

    YanıtlaSil
  4. x olluur..y oluur..lilly hep orda suzinin yanında olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olmadan olmaz!! X durumunda özellikle, muhakkak bekliyor olacağım :))

      Sil