Perşembe, Kasım 08, 2012

Yaptım oldu!? Bardak altlıkları

Bu keçelerle oynamayı pek sevdim..

Bugün ki konumuz bardak altlığı..

Şimdi efendim bilirsiniz bira'nın en makbulu buz gibi olanıdır. Biz de öyle severiz. Ama o bira içmeye ve ısınmaya başlayınca ister bardak, ister şise olsun dışı ıslak ıslak olur, sular damlar, sehpa, masa yada ahşap bardak altlığı farketmez herşeyi ıslatır. Kardeşim de sinir olur. Bu konuya eğilmemi ve acil çözüm bulmamı istemişti benden!! Aman ne mühim görev!! :)) Bende görev aşkı ile yanıp tutuşan bir insan olduğumdan (kesinlikle sehpa silmekten gına gelmesi ile alakası yok!) keçeleri aldıktan sonra bunlar sanırım işe yarar dedim.

Amacına uygun bir bardak altlığı yapmalıydım ama.. Hatta reklam bile aldım altlıklara :)
Çünkü kardeşimin sloganıdır "nefes almam, efes alırım" ..



1 tane kesmesi tabi ki, farklı renkte bir tane daha yaptım..


Biz bayanları da düşünmek lazım.. Kendime ve kardeşimin eşine de şirin bişiler..
Benim önce kuş, sonra civciv, sonra angry birds'e benzettiğim, Leylak Dalı ablamın balık dediği -sanırım onun tahmini en doğrusu :) - sarı yaratıkcık ortaya çıktı..


Toplu gösterim yapayım..


Bugün de keçe, iğne, iplik, çizememe, kesememe, kendini kesme, iğne batırma, dikme, sökme, beğenmeyip yeniden yapma halinde geçti.. Koca gün sadece 4 tane yapabilmemden bellidir sanırım..

Sanırım yeni bir şeyler daha düşünmeliyim çünkü kardeşim çok beğendi ve sanırım bunun rakı için olanını da isteyecek!! Abla olmak zor bişi..

Şimdi bütün gün eğilmekten ağrıyan sırtım ve boynum için çözüm aramaya gidiyorum. Yemek bile yapmadığım ve evde tek lokma bişi olmadığı da doğrudur.. Yaşasın pizzacılar!!

Sevgiler..

4 yorum:

  1. Bence on numara beş yıldız olmuş:) Hepsi ama en çok balık! Nefes almam efes alırım'a çok güldüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Balık olduğunda hem fikir olmamıza sevindim :))

      Sil
  2. Süppperrr! Ben ne idüğü belirsiz sarı şeye bayıldım :) O bence dombili bi kuş! :)) Eline sağlık şeker!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha sağol canım :)) dombili kuş da güzel :))

      Sil