Salı, Kasım 27, 2012

Yaptım Oldu?! Bardak Altlıklarına devam..

Bu işi sevdiğim ortada sanırım... Kardeşim için yaptığım Efes temalı altlıklardan sonra B kişisinden istek geldi, B kişisi Bomonti ve Tuborg Gold severmiş :)) E kişisi durur mu "bende çay altığı istiyorum" dedi :)

Bende başladım arkadaşlarıma altlıklarını yapmaya..

B kişisi için;



E kişisi için;



Galiba artık kendimiz için de bir kaç tane yapsam iyi olucak. Eşim her yaptığımdan sonra "bunu vermem kimseye" diyor, elinden zor alıyoruz.. Ona özel bir şeyler de düşünmeliyim..Bira altlıklarını Wes Anderson'un tüm filmleri karşılığında teslim edebildik, bende şu kocaman vw'yi kaptım :) Karlı çıktığımı düşünüyorum :)


Ne zamandır, dal bulun, o eski iplerden bulun (adını hala bilmiyorum ama kendisini bulmak için bir kaç nalbur gezdik) diye eşimin ve kardeşimin başının etini yiyordum.. Dal bulundu, ip bulundu, fotoğraflar yaptırıldı, ipler çift taraflı bant ile fotoğraflara yapıştırıldı, uçlarına nazar boncukları asıldı..Dalımız duvarımızı süslüyor artık..

 

Fotoğraflarla ilgili bir de çerçeve projem var.. Yakında inşallah..

8 yorum:

  1. Bence bardak altlıkları yılbaşı ruhuna da girmeli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel fikir :)) Deneyeceğim :))

      Sil
  2. Daha zor yazılan bir bira adı bulmaya çalışıyorum. Almanlarda vardır illaki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evi biliyosun, yolu biliyosun, iğne iplik nerede biliyorsun.. Gerisini anla işte :)) İstersen öğretirim bak :)

      Sil
  3. afitapla çay keyfindeyiz..biraz canı sıkkın sanırım..mahmut ne zaman gelip beni isteyecek diyo??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahmut çok güleç biliyorsun, suratsız kendini beğenmiş cam önü güzellerine bakmam ben diyor :)) Afitap için arkadaş yolda... bekleme de kalın.. arkası yarın :))

      Sil
    2. gezerken öyle demiyodu ama??afitap bu kadar üzgün ve düşünceliyken o mahmut niye pişmiş kelle gibi sırıtıyo aceebaa..hepimiz afitapız!! dememe ramak kaldı..

      Sil
    3. Erkek işte.. Hepsi aynı bunların napıcaksın Hemşireee

      Sil