Pazartesi, Kasım 19, 2012

Yaptım Oldu?! Yeşil Gazetelik...

Bir kaç saat önce gazetelik faciasından bahsetmiştim. Çok üzülmüştüm.. Çok hevesli başlamıştım çünkü, olmaması keyfimi kaçırmıştı..

Eşim eve gelirken malzemeleri aldığımız yere uğrayıp, aynı transferden almış :)) Yemekten hemen sonra "hadi hemen yapalım, lütfen lütfen" diye sızlanmalarım sonunda, transferi uyguladık. Yine zor oldu. Çok büyük bir transfer seçmişim. Ama bu sefer yer yer baloncuk olsa da (patlattık kendilerini) en az hasarla yapıştırdık. Kenarda da minik bir parça bizi terketti :)

Sonuçta biz yaptık, o yüzden ne şekilde olursa olsun bizim elimizin değdiği herşeyi çok seviyorum. Seneler sonra yer yer aşınsa da, olmayan parçasına, yamukluğuna, boya izlerine bakıp, bugünü hatırlayıp mutlu olacağım biliyorum. Anısı olan herşeyi çok seviyorum.




Aldığım herşeyi de hemen kullanmayı sevdiğimi söylemiş miydim? :)) Akşam sofrası bol renkli oldu..


Bir de "Ben senin canının sıkkın olduğunu blogdan mı öğreneceğim, neden benim haberim yok?!" diye bana kızan arkadaşımı da çok seviyorum :) Ben gidip hesap vereyim..

4 yorum:

  1. Ayy kılmızı dolaba kardeş geldi :) Bir önceki postunu okumuştum, sonucu merakla bekliyordum ki fazla gecikmedi ;) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Bitmeyecek gibi sorunlu devam edip, bir anda bitti :)

      Sil
  2. Valla o kadar hızlısın ki hızına yetişemiyoruz :)

    Şimdi de gazetelik ha. Oysa biz daha servis peçetelerini ve kaşık setiyle uyumunu sindirememiştik ki...

    Ellerinize sağlık. Güle güle kullanın canısı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)) Sabırsızım biraz.. Aklımdaki hemen olsun istiyorum, duramıyorum :)

      Sil