Pazar, Aralık 30, 2012

2013!!!



Canım Ahu'cum beni mimlemiş.. Bu benim ilk mim'im olacak. Zaten 2013 ile ilgili bir yazı yazmayı planlıyordum, bu vesile ile yazayım.

2012 bana asla plan yapmamayı öğretti diyebilirim.. Hele ki son dakika attığı golü bütün hayatım boyunca unutmayacağıma eminim... Olmaz dediğim şeyler oldu, olur dediğim şeyler olmadı.. Beni çok şaşırttı 2012 her anlamda.. Hayatımın yönü değişti ve hala değişiyor.. Elimde tutamıyorum. Kendi kontrolümde olmayan şeylerden nefret ederim ama sanırım 2012 bana "buna alışsan iyi olur" mesajını bolca verdi :) Kötü bir yıl değildi ama çok iyi bir yıl da değildi.. Kendi içinde hem çok büyük mutlulukları hem de üzüntüntüleri barındırdı.. Ortaya karışık diyelim :))

2013;

İnandığımız değerlerden asla vazgeçmediğimiz

"Kendimiz" olarak kalabildiğimiz

İnanç ve sevgimizin hiç azalmadığı

Hayallerimizin asla tükenmediği

Zorluklarla karşılaşsak bile, güzelliklerin içinde onları araya kaynatabildiğimiz

Bazen korksakta; yenilikleri, beklenmeyenleri güçlü bir şekilde göğüsleyebildiğimiz

Hep güldüğümüz, herşeye güldüğümüz, her durumda gülünecek, mutlu olacak birşeyler bulabildiğimiz

Anneler hep der ya, çocukları için " Allah iyi insanlarla karşılaştırsın" diye.. İşte o "iyi insanların" etrafımızdan hiç ayrılmadığı bir yıl olsun...

Maddi istekleri es geçiyorum..

Bir de blog sayesinde o kadar harika insanlarla tanıştım ki.. Karşılıksız sevginin, önemsenmenin, çıkarsız ilişkilerin hala var olduğuna inandım yeniden, hepinize çok teşekkür ederim.. 2012'nin en güzel taraflarından biri de sizlersiniz :))

TÜM OYUNCAKLARIM TOPLANDI, YENi YILINIZI KUTLUYOR!!!

MUTLU YILLAR :))





4 yorum:

  1. Her şey dilediğince olsun Sedacım. Bildiğim bir şey var ki, sağlık olmayınca hiç bir şey olmuyor. O yüzden sağlıkla geçireceğin günler diliyorum. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ablacım.. En önemlisi sağlıklı olmak.. Senin de çok mutlu, sağlıklı yılların olsun inşallah. Sevgiler

      Sil
  2. Oyuncaklarını da seni de severim, oyuncakların kadar güzel gelsin yeni yıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çokkk severim :))) Hepimize çok güzel gelsin inşallah bu yıl...

      Sil