Çarşamba, Aralık 26, 2012

Çarşamba gelmiş hoşgelmiş..

Haftayı ortaladık.. Ne büyük mutluluk..

Yapılması gereken yemekler, yapılması gereken ütüler, daha ütüler bitmeden yeniden biriken yıkanması gereken çamaşırlar, yapılması gereken bir temizlik, yapılması gereken bir alışveriş var.. Gönüllü olan??

Ayrıca kafada dikilmek için sıraya konmuş servisler, keçeler, bin türlü fikir var.. işyerinde kağıtlara çiziyorum yapmak istediğim şeyleri.. Gidip keçe almam lazım, bazı renklerim bitti.. Bu işi kendim zevkle yapabilirim :)

Ama çok mutluyum bugün, çünkü yılbaşına 4 kala Canım Sedoşum ve Leylak Dalı Ablam için yapmak istediklerimi bitirdim ve pazartesi gönderdim. Bugün ikisinin de eline geçmiş. Yaptıklarımı ayrı bir yazı da anlatıp, fotoğraflarını yayınlayacağım..

Ofis hallerim ise güne göre değişiklik gösteriyor..
Bugün pembe ve puantiyeliyim.. Kolyemi ise kendim yapmıştım.. Çok çok basit bir şey, ince zincirin ucuna yaprak desenli kolye ucunu ve bir kaç renkli boncuğu taktım, kolye oldu..


Dün mavi, yeşil puantiyeliydim.. Mahmut sağolsun yalnız bırakmadı :) Sevgi dolu bir günümmüş..



Kırmızı dosyalarıma kırmızı gözlüğüm..


Evi özlüyorum bazen, bazen de evde olmuyor işte diyorum.. 

Kararsız, karışık günler.. Hayat biz plan yaparken başımıza gelenlerdi değil mi?!!

Yılbaşı ruhuna bürünmüş bu güzel vazo ile veda edeyim.. Bir de akşam ne yemek yapacağıma karar vereyim en iyisi ;)


8 yorum:

  1. O kadar güzel resimler paylasiyorsun ki, bazilarinin ciktilarini alip kartpostal olarak kullanasim var ;) Kolyene bayildim zaten biliyorsun. Güzel bir gün gecirmen dilegi ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağol, istediğin fotoğrafı alabilirsin ;)
      Bugünü bir an önce bitiresim var!! :)
      Not: Mim'i gördüm, yazacağım.

      Sil
  2. İşyerini de şipşirin bir yer haline getirmişsin.
    Bu arada sanırım hepimizin derdi aynı, daha iptekiler toplanmadan biriken çamaşırlardan, kendi kendini dağıtan-pisleten evlerden yakınıyoruz, nasıl oluyor da temizlediğimin ertesi günü alt üst oluyor bu ev anlamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben evde bizden başka 6 kişi daha yaşadığından şüpheleniyorum :)) Bana farkettirmeden takılıyorlar sanırım, bütün gün evde at koşturup pisletiyorlar evi, kıyafetleri de giyip kirletiyorlar :)

      Sil
  3. Heyooo, kalpli çorabım sol yanımdan, minik ağacım da büyük ağacımdan göz kırpıyor. Umut, hayal ve aşk ise ağacın muhtelif katlarına yerleştiler bile. Öpücük, öpücük...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) beğenmene çok sevindim ablacım.. Güle güle kullan inşallah..

      Sil
  4. Seni yirim yirim!! Canım arkadaşım ne desem bilemiyorum. Çok mutlu ettin beni.. Elinin emeğine, güzel yüreğine sağlık.. Kocamaaaaaan öptüm seni! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen böyle mutlu oldum diyorsun ya.. o yetiyor bana işte :)) Bende kocaman öptüm canım benim..

      Sil