Cuma, Aralık 07, 2012

Çöpe atasım var!!

Yemin ederim kendimden sıkıldım!! Kendimi kaldırıp çöpe atasım var, camdan da olur.. Hoş 1. kattayız hasar büyük olmaz, camlarda demir var zaten, araya sıkışmamda muhtemel..O demirlerden nefret ediyorum, tam hapishane havası.. Bu aralar nefret etmediğim pek bir şey yok gibi, ucunun kendime dokunması da kaçınılmazdı..

Gayet mutlu bir baykuş olarak hayatına başlayan bu pembiş baykuşunda bu hale gelmesi tamamen benim dünyaya isyanım neticesinde oldu.. Ters ters bakıyorum herşeye..


Hayatım pijamalarım ile yakın ilişki içinde geçti bu hafta.. Sadece pijama giyerek yaşanabildiğini farkettim, bu beni biraz rahatlattı. En azından ne giyeceğim derdim yok.. Geçen akşam, eşimin gece iş yerinde olması gerektiğinden, iyi gelir bana kardeşime gideyim dedim.. Zaten her aradıklarında ben "nasılsın" sorusuna bile hıçkırarak cevap verdiğimden tüm aileyi ayağa kaldırdım.. Çok yakın oturuyoruz ama pijamalarla giderek abartmış olabilirim.. Hem kalıcaktım onlarda.. Yani zaten onlara gidince de pijama giyecektim, hem pijamalarım da çok güzel..Kırmızı Converselerimle de pek bir güzel oldular..

Fotoğrafta bir zamanlar mutlu olan baykuşları da görebilirsiniz..


Tamam delirmiş olabilirim ama bu mumların etrafına dantel bağlamama engel olamıyor.. Kendimi iyi hissettiğim minicik aralarda bişiler yapıyorum.. Kar yağacak diyorlar, yağsa yaa.. Evin karşısında boş bir arazi var, tam kaymalık.. Heyecanla bekliyorum.. Leğeni alıp kayalım diye pek bir hevesliyim.. Komşular çok eğlenecek eminim..


Seda'nın keyfini yerine getirme çalışmaları sonucu gelen yeni arkadaş.. Bir ara toplu fotoğraflarını çekmeyim şu miniklerin.. Bu kırmızı bebek 1954 Mercedes - Benz 300SL..


Mucizelere inanır mısınız? Ben pek inanmam.. Başıma pek gelmedi çünkü öyle mucizeler. Genelde olabilecek en tuhaf ihtimaller silsilesini çekerim kendime.. Sadece bir kez en olmaz dediğim, en zor olabilecek ve en çok istediğim şey, olabilecek en kolay şekliyle ve en kısa zamanda olmuştu ve hayatımın en güzel hediyesiydi.. Hakkımı mı doldurdum acaba ben onunla?! Murphy Amca peşimi hiç bırakmaz..Şu an biraz mucize istiyorum. Bu halimden kurtulamak için.. Çünkü çok sıkıldım.. Eski neşeli, herşeyle dalga geçen halimi geri istiyorum.. Bu isyanlar pek iyi gelmiyor.. İsyan ettikçe edesim geliyor.. O dalga geçen insana bir kavuşsam, bir kabullensem iyi olacak iyi..

Ama önce şu evden çıkmam ve pijamalarımla vedalaşmam gerekiyor... Acilen yaşam enerjisi lazım bana.... Bir de şans! Ama en kocamanından.. Lütfen lüften lütfen.. Bu şansı istiyorum...

11 yorum:

  1. Ya senle çok benzeşiyoruz biliyo musun. Bigün bi kahve içelim beraber bence çok muhabbet çıkar konuşacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bugün seni düşündüm, nasıl oldun diye merak ettim. Mail adresi vardır blogda, mail atayım diye içimden geçti ama bunalımım araya girince atamadım. Sonra böyle görmeden, pek tanımadan bile birisini merak edip, sevmek, içinin ısınması ne güzelmiş dedim :) Ahh farklı şehirlerde olmasak hiç kaçırmam. İnşallah bir gün uzun uzun konuşuruz sedoş..

      Sil
  2. Ben neden daha önce görmedim bu blogu ya?
    Arada kaçırdığım ne çok blog, ne çok güzel insan var kimbilir.
    Bebeden önce ben de böyleydim. Kendimi intihar etsem ederdim. O kadar sıkılmıştım işten, rutinlikten, belki de sorunsuzluktan.
    Sonra bu bebe bir geldi. hayatım yenilendi resmen. Hani tahmin etmesi zor değil tabi. Ama ben hiç ' off hayatım ne olacak, hani benim özgürlüğüm nerde' triplerine girmedim.
    Resmen ruhum 60 derecede tertemiz yıkandı, yüksek devirde sıkıldı çıktı.
    Ha aman yanlış anlama. Sana doğur demiyorum.
    bebe örneğini kendi hayatıma göre verdim. Hiç istemediğimiz ve beklemediğimiz birşeydi.
    Ama böyle kökten bir değişiklik çok iyi geldi bana.
    Sana da belki böyle birşey lazım.
    Başka bir ilçeye taşınmak olur, misal bizim buralar çok güzel :P,
    yeni bir iş olur- kendi mesleğinden tamamen farklı bir iş,
    hayatım boyunca ben bunu hayatta yapmam dediğin birşeyi yapmak olur.
    Böyle birşeyle enerjine kavuşursun belki.
    Hazır bu kadar yazmışken suyunu çıkartayım diyorum.
    Bu dinamik görüntülerin ağzına tüküreyim.
    Yorum yazılacak yeri bulmak için 2 saat cebelleştim :)
    mektuba bağlandı bu.
    Hadi kendine iyi bak.
    Yanaklarından öperim,
    Bye diyerek bitireyim bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sen sabah sabah beni nasıl mutlu ettin. Hızır mısın nesin yüzümü güldürdün :)) Sizin oralar nereler meselaa?? :)
      Aman iyi ki bulmuşsun o yorum yazılacak yeri, haklısın güzel bir değişiklik iyi gelecek bana. Bebek kısmet bakalım, önce iş inşallah :)

      Sil
    2. Bende seni bayadır izliyodum aslında ama dün çenem düştü yorum yaptım, iyi ki yapmışsım :)

      Sil
  3. Bu gün ikimizde biraz allak bullak olduk galiba. Yaptiklarin cok güzel canim benim, ayrica arabalarina bayiliyorum. Lütfen kendini cöpe atma ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peki atmıyorum :) Bugün daha iyiyim ben, umarım sende iyisindir..

      Sil
  4. Biz seninle niye hala tanışmadık ki!..

    Muhteşem evden alır, kaçırır, bol alışveriş yaptırır, güzel kahve ısmarlarım.
    Bak demedi deme. Bu konuda namım var. Benim hiç bir arkadaşım evde pijama ile oturmaz.Muhakkak a-yar-tı-rım :D

    Ama sen neden böyle yaptın şimdi ki. Bak sana bir şey diyeyim mi hava mı bozuk herkes "Uff bu hava niye bu kadar kötü, tüü salak" diye twitler atarken ben kendimi nargilesi güzel, kendi battaniyeleri olan bir kafeye atı veriyorum.

    Ve böyle zamanlarda yanıma bir yalnız arkadaş gelse ne güzel olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, düşünceli arkadaşım.. Bir türlü buluşamadık ayarlayıp, en kısa zamanda yapalım :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. "Kadınların ruh hali kirli sepetindeki pijama ve normal kıyafet oranından anlaşılırmış" ya da buna benzer bi cümle okudum geçen bi yerlerde :) Siz de pijama galip sanırım bu aralar :) Ben de bayılıyorum ev kıyafeti yerine pijamaları çekmeye, işten eve gidince :)))
    Asabi baykuş çok şeker bence, dantel de iyi bir motivasyon aracı ;)

    "Yaşam enerjisi lazım" demişsin ya, o sondaki kırmızı arabanın içine gizlenmiş olmasın sakın ;)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim demişse çok güzel demiş :)) Pijama resmen bunalım anlarının kurtarıcısı ama şöyle bir şeyde var pijamalarım hep çiçekli, böcekli rengarenk.. Onları giyince bunalımda gibi değilde, partiye gidiyor gibi oluyorum :)
      Arabalarım bana gidilecek yollar olduğunu hatırlatıyor hep zaten :)
      Sevgiler..

      Sil