Perşembe, Aralık 06, 2012

Hediye?!

Bazen neyin iyi geleceği belli olmuyor.. Bir yerde bir cümle geliyor, dokunup biraz da olsa rahatlatıyor..

Günlerdir kötüyüm, elim hiçbirşeye gitmiyor. Sanırım 4 gün oldu evden bile çıkmadım..
Zorlama kitap okuma çalışmaları, zorlama bir şeyler dikme çalışmaları.. Yok fayda etmedi..
Aralık bana pek iyi gelmedi.. 32 hele çok fena geldi.. Beklediğim bazı şeylerin olmaması, beklemediğim şeylerin olması ise tüm dengemi alt üst etti, hala toparlayamadım.. İyiymiş gibi yapmaya çalışıp, yaklaşıp 5 dk sürdürebiliyorum bu hali.. Kendimi bir odaya kapatıp bir süre çıkmayasım var. Tüm dünya üzerime geliyor, nefes alamıyorum gibiyim.. Kendimi parçaladığım yetmiyor gibi etrafımdaki bir çok insanı da çok üzüyorum, bu daha da kötü olmamı sağlıyor.

Sonra bugün Sevgili Füsun Ablamın yayınladığı bir kitap sayfasını gördüm.. Kitap nedir, neyi anlatır bilmiyorum..

"Hayat böyledir; güç anların gizli bir işlevinin olduğu, bizi büyüttüğü o anda ender olarak farkedilir. Melekler büyücü kılığına girer ve çirkin ambalajlara özenle sarılmış harikulade hediyeler getirirler bize."

Şimdi bir süre bu cümleyi defalarca defalarca defalarca okuyacağım.. İyi gelmesini umarak..

4 yorum:

  1. Seda ben de bugün çok saçma bi haber aldım.. Hatta daha az önce. Hayatımda iyi gidiyor dediğim ne varsa teker teker yerle bir oluyor. O kadar sıkkın ki canım anlatamam. İnsanların nazarı bu çok iyi biliyorum. Çünkü sürekli kaybettiğim şeylerle ilgili konuşuyorlar, gözlerinin kaldığını belli ediyorlardı. Şu anda acayip sinirliyim ama ne fayda..
    Umarım iyi bişeyler olur artık yoksa ben de kendimi eve kapatıcam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim.. İyi bir şeyler de olur eminim, inanmaktan ve beklemekten vazgeçmemek gerek sanıyorum. Bizim için zor olsa da! Herşey de bir hayır vardır derler ya, umarım öyledir.

      Sil
  2. Kitap "Tanrı daima tebdili kıyafet gezer" :)
    Olan biten ne bilmiyorum ama biraz senden daha kötü durumda olanları düşün. İstediğin şeyin olmasını beklerken biraz daha kendini geliştir. Olmayan şeyler için fazla üzülme , demek ki senin için iyi bir şeyler değilmiş onlar. Unutma neşeyi de hüznü de yaratan bizleriz. Kafana taktığın her ne ise ya da seni sıkan her ne ise emin ol bu durum geçip gittiğinde boşa üzüldüğünü anlayacaksın. Üzülmek bir işe yaramaz ki zaten, bu durumdan nasıl çıkabilirsin otur onu düşün, çıkamıyorsan da kaldığın durumda seni mutlu edebilecek şeyleri yapmayı dene , o durumun içinde yaşamayı kabul et. Kabullenmek her şeyi çözümlüyor inan. Daha sayayım mı :))) Geçer geçer bu da geçerrr, bir bilsen neler geçiyor. Yeter ki şuna karar ver, üzülmek mi istiyorsun mutlu olmak mı? Bide hiç unutma beterin beteri var. Bunu düşünmen bile şu an çok iyi durumda olduğunu sana hatırlatacak ve rahatlayacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu kitapta ne zamandır gözüm vardı, bir türlü alamamamıştım. En iyisi hemen alıp başlamak :) Ablacım o kadar haklısın ki. Benim ki resmen bazen şımarıklık biliyorum ama moralimi düzeltmeyi bazen başaramıyorum. Yoksa gayet iyi durumdayım, elimdekilere şükür demem gerek. Çok sağol.

      Sil