Pazartesi, Aralık 03, 2012

Kesmelere dikmelere doyamadım..

Mahmut'tan sonra kendimi durduramadım :) Çok eğleniyorum keçelerle.. Başladığım şey ile bitirdiğim şey genelde farklı olsa da, sonuç gelişmeye göre değişiklik göstersede, kendim yapmış olmak büyük mutluluk..

Huzurlarınızda son bir kaç günün mahsülü ;

Pazardan 5 TL'ye almış olduğum yastık kılıflarım var, renk renk, kumaşı yumuşacık, kadife gibi.. Yolum düşünce yeni renkler gelmişse alıyorum hemen :) Bu yastıklar ile ilgili planım keçe ile üzerlerine çiçekler böcekler dikmekti zaten, sonunda gerçekleştirdim.. Önce kalıplardan çiçekler kesildi, basit olanlar ile başladım. Çok dallı budaklı detaylı bir desene girmeden en sadesi ile ilk yastıgım bitti..



Araya 2 tane broş sıkıştırdım.. Bir adet fotoğraf makinesi, en renklisinden ve Mahmut'a arkadaş bir sarman kedicik.. Kendisinin adı yok daha..


Bıyıkları da var ama her an kesebilirim.. Bıyık konusunda emin değilim :)




Servislerden kalan dantellerim vardı, onları da kavanozlara sarıp, ip ile bağlayarak değerlendirdim.. Yapıştırmakta bir seçenek ama kavanozları yıkayacağım zaman dantellerin akıbeti ne olur bilmediğimden basitçe bağladım..


Cumartesi hava o kadar kötüydü ki burnumu camdan çıkartamadım desem yeridir. Arkadaşlarım gelecekti doğum günüm şerefine ama yarı yola kadar bile 4 saatte gelebildikleri için ne yazık ki daha fazla yollarda mücadele etmelerini de istemediğimden iptal ettik.. B kişisi Kadıköy'de, E kişisi Bahçelievler'de, ben Büyükçekmece'de olunca ne yazık ki bazen bir araya gelemiyoruz :(  Dağılımımız çok saçma!!


4 yorum:

  1. harika şeyler çıkmış ortaya, tebrikler

    YanıtlaSil
  2. Ne güzelmiş o güderi gibi kumaşlar. Eline sağlık süper olmuş.

    Dün Boyner Ev de çok cici bir yastık gördüm. Çok yapılası ve basit bir şey. 45 tl idi fiyatı. Baktım sadece :) Bak anlatayım sana , belki yaparsın. Taş rengi keçenin ortasına kırmızı bir keçe kalp koymuş. Yastığın kenarını kırmızı iple kalbin kenarınıda taş rengi iple çubuk çubuk süslemiş. Ben çok sevdim. Baktım ama bulamadım yastığın resmini. Fikir vermesi için başka yastık resmi var. Her şey aynı ortada kalp var sadece:))
    http://www.boyner.com.tr/ProductDetail.aspx?ProductId=725555&ProductCode=516552657&ProductCategoryId=613&ProductCategoryId1=613

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzelmiş. Sağol ablacım bende ne yapsam yeni diyordum, çok güzel fikir verdi bana.. Teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim :)

      Sil