Pazartesi, Aralık 24, 2012

Merhaba Merhaba..

Size bugün ne giydim yazısı yazmak isterdim ama elimde yeterli veri yok.. Giydim üzerime bir şey ama işyerim tarafımdan hoş karşılanmamış olabileceğinden pek dillendirmeyeyim..Aslında dillendireyim.. Siz de bana ne olur mantıklı bir açıklama yapın..
Şimdi kot giymenin yasak olduğu bir firmada, nasıl tayt ve çok çok minicik etekler giyilebilir olur? Yani benim masum kot pantolonum, o tayttan daha mı seksi ya da o tayt, kottan daha mı kurumsal? Neyin kurumsallığı?! Bugünde kumaş pantolon giymem gerekirken ben kot pantolonumla işe geldim anne!! İşe gelirken tayt giymeye hiç niyetim yok çünkü!! Kumaş pantolon ile ise aram hiç iyi değil.. Zaten bu ciddiyetsizlik, işyerini ciddiye almama engel oluyor.. Şikayet etmeyeyim değil mi? Aylarca iş diye ağladıkta sonra..

Yanıma mantar adamları aldım bugün gelirken, arada bakışıp, konuşup, gülüşüyoruz.. Neden bende herkes gibi normal şeyler hissetmiyorum başıma gelen olaylar karşısında?! Fotoğraf cep telefonundan o yüzden pek iyi değil.. Ne iyi ki bugünlerde?? Hayatta bir tuhaf, mantar adamlarda..



Saat an itibariyle 15:32.. Kocaman bir binanın 19. katından aşağıya bakmak, değişik duygular uyandırıyormuş.. Çok yüksek, neyseki ben yüksekten korkmam. Çocukken yazlıkta, limana gelen vapurların tepelerinden denize atlamışlığım vardır.. O havadaki süre en güzeli, tavsiye ederim. Bir de düşmeyi bilmek lazım.. Yaşım artık vapur tepelerinden atlayamayacak kadar büyük ama hala bazı şeyler için küçük..

Eve gitmeme 3 saat kadar var.. Eve gidince ilk yaptığım şey hemen pijamalarıma koşmak.. Yani eve giderken başıma bir şey gelmezse eğer, yaklaşık 3 saat sonra tam olarak bu halde olacağım.. Evde daha sevgi doluyum sanki... 


Yine bir pazartesi sendromunda görüşmek üzere ...
Sevgiler.. 

Evde sevgi doluyum demiştim... Keçeler hep kalp oldu bu ara..

7 yorum:

  1. Ben hafif kilolu bir bayan oldugum icin asla tayt giymeyi uygun görmedim. Gerci kot pantolonumun altina, soguk havalarda üsümemek icin tayt giyiyorum fakat sadece tayti ayagina cekip üzerine de kisa kazak giyen hanimlarin, biz kot pantolon giyen hanimlardan cok daha göze battigini düsünüyorum.

    Bu arada mantar adamlar cok tatli. Benden selam söyle onlara ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O tayt konusunda katılıyorum sana, vücudun çok çok uygun olması gerek bazı kıyafetler için..

      O mantar adamcıklar, mavi jeansten alındı geçen sene, hala var mıdır bilmiyorum, çok şirin bir kolye.. Hediye bana ama eğer bulursam aynısından sana alacağım kesinlikle :))

      Sil
    2. Ah canim benim, düsünmen yeterli. Cok tesekkür ederim.

      Sil
  2. Seni çok iyi anlıyorum Sedacım :) Bence kesinlikle ismimizin aynı olmasının verdiği bi etki var bak buna çok inandım artık! :)
    Bizim şirkette de işe girdim, ilk bir yıl sürekli kot giyerdim, sonra bi gün patronumuza bi vahiy geldi ve artık kot giymeyin dedi. Ben de çareyi renkli likralı (hafif kot gibi ama değil de) pantolonlar almakta buldum. Kırmızı, yeşil, krem. Bak adil ışık ve h&m'i tavsiye ederim. Haa bakma şu son bir aydır kot giyip de geliyorum arada canım isterse. Artık ona da kimse bişey demiyor :))
    Ayh ben de bi evime gitsem de pijama moduma girsem. Snei çok iyi anlıyorum demiş miydim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen beni çok iyi anlıyorsun ben ona eminim zaten :)) Adımızdan mı onu bilemeyeceğim ama çok şeyimiz var ortak :)
      Söylediğin pantolonlara bakayım, işime yarayabilir.
      Bu arada ben pijamalarıma kavuştum :))

      Sil
  3. Bak ne tatlı şeyler yapıyorsun evinde, dönecek sıcacık bir yuvan var, helal kazanç sağladığın bir işin var. Çok şikayet ediyorsun hatın gız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şikayet etmiyorum :)) Aklıma ne gelirse yazıyorum işte, bazen herşey çok güzel gelmeyebiliyor. Haklısın ama şükretmem gereken çok şey var..

      Sil