Cumartesi, Aralık 08, 2012

Sen bana çok kızdın ama ben seni seviyorum!!

Çıldırma anında baykuşu biraz gergin dikmiştim.. Arkadaşını da kesip, biçmiştim dikilmeyi bekliyordu. Bugün hallettim hepsini..

Yastığın adı; Şu an geçirdiğim dönem itibari ile "Sen bana çok kızdın ama ben seni seviyorum!!" oldu.. Zaten yastık resmen benim ruh halim ile orantılı olarak şekillendi..


Günlerdir evrene olan isyanım, onun bana tokat gibi cevabı sonucunda "seviyomuş beni yaa, unutmamış kıyamam" sırıtışımla sonuçlandı..

Dün akşam üzeri bir telefon aldım.. 5 dk da değişir tüm işler diyoruz biz buna..
Efenim bıdıbıdıbıdı firmasından arıyorlarmış, ben başvuralı çok olmuş, cv mi arşivden bulmuşlar çıkartmışlar, çok ayıp etmişler farkındalarmış, bu zamana kadar aramamakla neler kaybetttiklerinin farkındalarmış artık, lütfedersem yarın (bugün için) görüşmeye gelebilir miymişim?!Eee tamam madem bu kadar üzüldünüz, geleyim bari dedim.. Bugün gittim görüştüm.. Bir zamanlar fakir ama gururlu bir kız vardı, size başvurmuştu aramamıştınız, artık o da sizi istemiyor diyip, kötü kadın gülüşü eşliğinde çıkacaktım, baktım çok ısrar ediyorlar hadi dedim büyüklük bende kalsın :))

Tabi ki böyle olmadı..Dün akşam aradılar, görüşmeye çağırdılar, gerçekten çok eski bir başvuru, arşivden bulmuşlar beni. Bugün görüşmeye gittim, görüşmem çok iyi geçti ( her görüşme iyi geçer zaten!!) iş tam dilediğim gibi bir iş, bildiğim senelerdir yaptığım iş.. Önce insan kaynakları sonra Satınalma Müdürü ile görüştüm.. Arabaya bindim, eve geldim, iyi geçti işte falan ne bileyim ya diye dolanıyordum ki.. Aradılar!! Pazartesi başlayabilir misiniz diye?! O sırada nefesim kesilmiş olabilir, yemin ederim ağlayacaktım, sesimi zor kontrol ettim konuşurken..

Dün akşam yine bu koltukta oturmuş yazı yazarken, mucize istiyorum demiştim..

Sanırım bu mucize kapsamına girer.. Murphy Amcama da nanik yapıyorum huzurlarınızda.. Hoş o yapacağını yaptı bana yine.. Benimle dalga geçme şekli gerçekten çok ilginç!! Neyse onu sonra anlatırım..

Şu an itibari ile şaşkın, mutlu, ara sıra ağlamaklı (ee şoktayım napim!), pazartesi ne giyeceğim ben telaşında bir insanım.. İşe başlıyorum!!

Umarım güzel bir yerdir, umarım güzel insanlarla karşılaşırım, umarım herşey yolunda gider.. Bu şans ise bana verilmiş, umarım güzel kullanırım bu şansı.. Umarım herşey yolunda gider.. Lütfen, lütfen, lütfen...

Kocaman kalpler sevgiler...








10 yorum:

  1. Heyoooo !!! süper. Gözün aydın. Her şey yolunda gidecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ablacım, İnşallah :)

      Sil
  2. Ah canım o kadar sevindim ki anlatamam. İnşallah hersey çok güzel olur senin adına. Harika bir iş yeridir inşallah.
    Yastık çok tatlı ya. Utanmasam bana gönder Almanya'ya diyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Almanya o kadar da uzak olmayabilir aslında :)) Çok sağol canım, İnşallah çok güzel olur..

      Sil
  3. A aa bak gördün mü Mörfiye o kadar laf çarpıttın. Adam da al sana dedi.
    İstediğin gibi devam eder süreç umarım.

    Bu arada bizim buralar Maltepe ama Tren istasyonuna yakın, Kadıköyden Tuzlaya kadar heryer olur :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya adamında o kadar günahını almışım :))
      Off sen İstanbul'un bir ucu, ben diğer ucu.. Bende Büyükçekmecedeyim. Evlendikten sonra buralı oldum :)) İstanbul'da sahil kasabası tadında yaşıyoruz burada, sizi alalım mı? :))

      Sil
  4. Pek sevdiğim bloglara tebriklerimi bildirmeyi pek severim!
    Eğlenceli, samimi, dolu dolu, sevimli, rengarenk blogunu pek beğendim, ve tebrik etmek istedim.

    İçtenlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Görüşmek üzere.

      Sil