Pazartesi, Aralık 17, 2012

Yaşıyorum galiba..

Hiç bu kadar uzun süre yazmadığım olmamıştı..
İşe başladım, işe başlamamla birlikte tüm dengemin alt üst olması aynı anda oldu sanırım..
İş eve yakın, eve geliş saatimde gayet mantıklı bir saat aslında ama ben işten eve gelip 3 çeşit yemek yapan hamarat kadın'a hemen geçiş yapamadım... Ne zaman geçerim o da belli değil... Sanırım tüm suç cumartesi günlerinde..Ne yazık ki bende cumartesi günü (yarım gün de olsa) işe giden zavallılardanım. O cumartesi tatil olsa sanki herşey daha kolay olucak :) Neyse sonuçta bunu bilerek işe başladım.. Hem cumartesi çalışacağımı bilerek hem de 1 hafta geçmeden bundan şikayet edeceğimi bilerek.. Kendimi biliyor olmam iyi birşey bence..

Bu güzel çiçeklerle merhaba diyeyim ..


İş yerinden anlatacak pek bir şey yok, zamanla artık..

Penti'nin 3 al 2 öde kampanyalarına bayılıyorum.. Yaz, kış sömürürüm kendisini.. Pijama ve çoraplara saldırdım bu seferde.. Çok mutluyum pijamalarımla.


Bir D&R gezim ise, defterlere saldırarak sonuçlandı.. Renk renk ve üzerinde farklı mesajlar olan defterleri çok sevdim.. Ben mavi olanı tercih ettim..

Ve pek tabi ki üzerinde voswos olan bu defteri almadan çıkamazdım..


Keçelere, kumaşlara daha geri dönemedim, en kısa zamanda inşallah.. Önce bünyenin yeni duruma alışması lazım ve 1 haftadır pek geçmeyen yorgunluğunu atması lazım..

5 yorum:

  1. :) canım hayırlı olsun ve de çook kolay gelsin. Hem çalışmak hem de evinin işini yapmak çok zor. Herşey olduğu kadar artık boşveeeerr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, bıraktım bende zaten.. Olduğu kadar diyorum :)

      Sil
  2. Ben de bugün sana kart yolladım ve düşündüm sesi çıkmıyor diye, sonra da işe girdi herhalde dedim. Bilmişim bak, hayırlı olsun...
    Kartı galiba aps ile yolladım, takibe al madem işe başlamışsın, PTT bu belli olmaz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım. Benim kartımda hazır, göndermesi kaldı bir tek :) Heyecanla bekliyorum kartımı :)) Takip edicem

      Sil
  3. Yeni işin hayırlı olsun,Allah kolaylık versin..
    Bence biz pentiyi değil, penti bizi sömürüyor ;)
    D&Rdan aldığın maviş defterin pembişini görmüştüm ben de, aklım kalmıştı, güle güle kullan.
    Hayırlı haberlerini bekliyoruz yeni duruma alışma konusunda ;)

    YanıtlaSil