Perşembe, Ocak 31, 2013

Bu aralar..

Bu aralar çok tembelim.. Hayatımın hiç bir dönemini bu kadar "hiç birşey yapmadan" geçirmedim.
Kitaplarım yarım yarım, boynu bükük bekliyor. Arada elimi alıyorum birini, bir kaç sayfa bile kafamı veremiyorum... Keçelere elimi atıyorum, normalde hışımla saldırıp, bitirdiğim şeyler elimde sürünüyor. Şikayetçi miyim bu durumdan? Bazen evet bazen hayır.. Pek bir şey düşünesim yok. Bu dönem de böyle geçsin ne yapalım..

Kimse çıkıp "bildigin gibi degil" demiyor.. Dese de ben inanmıyorum... Kimseye inanasım yok, yalnızlık bazen çok yaralayıcı, bazen çok toparlayıcı.. Bir iyi, bir kötü olmak yorucu olsa da..

Bu güzel kalp, kitap ayracı oldu..


Bu minik ise lavanta kesesi olmak üzere kesildi ama hala dikilemedi :))


Bu minicik ise ucundaki kalbi ile yaka iğnesi oldu..


Pazar günü hadi dışarı da kahvaltı yapalım dedik, baktık ki kar başlamış ama minicik minicik yağıyordu.. Giyinip kapının önüne çıktığımızda ise, bizi bu manzara karşıladı.. Pamuk pamuk ve şiddtli bir kar yağışı :) Tabi ki bizi engellemedi, kahvaltıya da gittik, sonra sahilde yürüdük. Soğuk ama keyifliydi ... Ertesi güne birşey kalmadı ama kar bize pazar günü sürpriz yaptı..
 

 
Bizim evde vazolar hiç boş kalmaz demiştim değil mi? :)
 

Vazolar dolarken, kaktüslerde çoğaldı.. Yeni bir kaktüsüm daha oldu :))  Arkadaşlarının yanına koyduk onu da..



Bugün keyfim çok iyiydi.. Annem ve minik annem dediğim, komşumuz canım ablam bana geldi.. Geldiler, oturmadan mutfağa girip, tencere tencere yemekler yaptılar bana.. Ohh günlerce rahatım..
Bende onlara kahvaltı hazırladım.. Öğle yemeği yerine keyifli, uzun bir kahvaltı.. Sonra kahvesi.. Hiç gitmeseler ya..



Burası da ben en çok sevdiğim yol.. Benim için "ağaçlı yol"... Annemde iken nereye gidersem gideyim bu yoldan yürürüm ve mutlu olurum..


Fotoğraf çekmeyi hiç ihmal etmemişim :))

2 yorum:

  1. Bugün tam da aklımdan geçmiştin, hiç sesin çıkmıyor diye düşündüm, sonra bir baktım yorum bırakmışsın, sonra da bir baktım yeni post var :) Buradan bakınca hayatın çok sevimli gözüküyor, belki de hep iyi anılarımızı paylaştığımız, acılı taraflarını kendimize sakladığımız içindir. Keçeden yaptıklarına bayıldım, ilk yaptığın şeylere göre bir hayli ilerleme katetmişsin, kendini yerden yere vuruyordun her ne kadar onlar da çok güzel olsa bile, bu son yaptıklarına hayran kaldım,hele yaka iğnesi çok hoş.
    Vazolar mevzusuna gelince, ne kadar imreniyorum evine her hafta güzel çiçekler alanlara, saksıda çiçek yetiştirenlere...Hep "ben de alıcam banane" diyorum ama tabii sonra aklıma bile gelmiyor almak :) Arayı fazla açma bari, kendine de dikkat et, yine hasta olma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sevimli gözükmesi ne güzel :)
      Keçelerle ilgili de şımardım, çok sağol. Pek elimi sürmesem de aklımda çok şey var ama evet hala kendimi yerden yere vuruyorum bu konuda :)
      Vazolar konusuna gelince, vazom boş kalmaz çünkü boş bırakılmaz. Eşini dürtmen gerekiyor bu konuda, çok sevdiğimi bildiğinden çiçekleri ben değil, eşim alır hep.. Hoş o almasa ben de alırdım ya.
      Görüşmek üzere canım..

      Sil