Cuma, Ocak 04, 2013

Eve Dönüş..

İki küçük haberim var..
Aslında iki haberde pek iyi gibi gözükmesede, iyi olacak diye umuyorum..

Kasım sonu, Aralık başı itibari ile başlayan bazı sağlık sorunları yaşıyorum. Açıkcası bu konudan çok fazla bahsetmeyi de sevmiyorum. Zamanla düzene gireceğini ve azalacağını, bununla yaşamayı geçici olsada öğrenebileceğimi ummuştum fakat benim planladığım gibi gitmedi.. 2012'nin bana verdiği sen istediğin planı yap, ben canım nasıl isterse öyle takılıyorum mesajını hatırlarsınız :)) 2013'te ondan farklı çıkmadı.. Yeni yaş, yeni yıl fazla sürprizli, biraz sıkıntılı geldi bana..

Çok ciddi bir problemim yok, geçmeyecek bir durum da değil. Fakat tüm enerjimi aldığı, psikolojik olarak da çoğu zaman zorladığı, bırakın ev yada iş ile ilgilenmeyi, çoğu zaman kendimle ilgilenecek bile halim olmadığı için eve dönmem gerekti. Gün 24 saat, benim iyi hissettiğim süre toplamda 3-4 saat olunca çok zorlandım. Bu süreçte yapmak istediğim çoğu şeyi yapamadım yine de hayattan kopmamaya ve iyi olmaya, iyi durmaya, gülmeye, mutlu olmaya, mutlu etmeye, keçelerimle oynamaya, arkadaşlarımla irtibatı koparmamaya çalıştım. Bazen başardım, bazen başaramadım. Bazen çok kapadım kendimi, çok ağladım, bazen çok mutlu oldum, çok güldüm..

Eşimin ısrarı, benim artık yılmam sonucu işten ayrıldım. Evde olmak daha iyi gelecek bu süreçte.. İlaçlarımı alıyorum, bol bol yatıp dinlenirsem daha güzel olacak..

Değişiklik bana her zaman iyi gelmiştir, evi değiştirmek, farklı bir yerlere gitmek, yeni bir şeyler keşfetmek..

Bu sefer değişiklik hakkımı evin şeklini değiştirerek kullandım :) Kahve köşesinin yeri değişti.. Büyük camın önüne, evin daha aydınlık köşesine kuruldular.. Kaktüsler kırmızı dolabın üzerinden yere indi, ben tek başıma çok güzelim, bunlar güzelliğimi gölgeliyolar diye kırmızı dolap isyandaydı zaten, onu da mutlu ettik, tek başına salınıyor artık..

Sakinlik, kitabım, kahvem, keçelerim.. Evdeyim artık kahveye beklerim.. :)


12 yorum:

  1. Kahveye gelip şu köşede oturmayı çok isterdim doğrusu. Geçmiş olsun, mail atacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nasıl isterdim bir bilsen :)) Okudum, hemen cevap verdim ablacım..

      Sil
  2. Geçmiş olsun. Yeni yıl sağlık huzur getirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun. Hepimize inşallah..

      Sil
  3. Sedacım çok geçmiş olsun. Herşeyin başı sağlık. O olmadan olmuyor. Sen kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle yap hayatım. Çok çok öptüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim. Bende öptüm kocaman.

      Sil
  4. Çok çok geçmiş olsun.
    Umarım hemencecik toparlanırsın.
    Hastalık yüzünden olmasa iyiymiş Ama kendi adıma sevindim evde olmana açıkçası.
    Daha çok yazı yazarsın heralde :)
    Dünyanın bir ucunda olmasan görürdün misafiri ama neyse.
    Tekrar çook geçmiş olsun.
    Birşey lazım olursa haber ver olur mu?
    Gerekirse gelirim bile yani :)
    Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seni :)) Kocaman sarılır, öperim..
      Daha çok yazarım, keserim, dikerim, renk renk süslerim buraları artık keçelerle inşallah.. Eee evde yapacak birşeyler bulmak lazım :)
      Poff çok uzağız evet :( Ama gelsen güzel olurdu :)) Hatta taşınsanız falan :))

      Sil
  5. Cok gecmis olsun canim. Hic bir seye canini sikma. Önemli olan, iyi olman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim.. İyi olucak inşallah.

      Sil
  6. Evde olmak sana çok iyi gelecek bak, her sabah işe giderken içimden biraz olsun müsade versem kendime şöyle evimde uzun uzadıya vakit geçirsem derim de hayata geçiremem.. Daha iyi olmanı diliyorum sedacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol zeynepcim.. Siz böyle güzel şeyler yazınca daha iyi hissediyorum :)

      Sil