Cuma, Ocak 11, 2013

Kar gören masum İstanbullu cama yapıştı..

Evet son günlerde ki halim budur.. Cama yapışık yaşıyorum. Evin şeklini değiştirdiğimizde köşe koltuğu manzarasını (Duyanda boğaz manzaralı evdeyim zannedecek!! Manzara ne yaa) en çok sevdiğim camın önüne aldık, tam da uzanma kısmı camın önüne geldiğinden, ben kitap, kahve ikilisiyle köşeye kurulduğumda tadından yenmiyor!!

Şimdi zaten son zamanlarda nane molla olan bedenim bir de griple mücadele etmesin, hayat benim için daha da zorlaşmasın diye kar yağdığında küçük bir yürüyüş harici pek haşır meşir olamadım karlarla.. Biraz yürüdük, ben kendimi kaybedip karlara yattım, sonra saçmalama Seda dedim kalktım, bir kaç minik fotoğraf ve cam önüme geri döndüm..

İlk gün dışarı çıkamamıştım, sen gidemezsen o sana gelir diyerek eşim minik bir kardam adam yapıp, camınızın önüne koydu :) Sabah sadece burnunu bulabildik ama gece hep burun burunaydık cam önünde..


Bu da o bayıldığım manzara :) Ucundan deniz gözüküyor ve o binalara kadar olan alan boş ya yetiyor bana..


Kar buralarda böyleydi..




Ve cam önü manzaraları ...



Bu sabahta yağmur sesiyle uyandık ve neredeyse bütün gün yağdı..


Bir de Vega'nın yeni albümünü dinliyorum.. Çok beğendim, eğer tarzlarını seviyorsanız tavsiye ederim..

Bu da son günlerin sözü...Geride bırakamadıklarımıza...

8 yorum:

  1. Resimler ne kadar güzel, 3. ve 4. resimlere tekrar tekrar baktım, birer kitap kapağı olsa bunlar diye düşündüm.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Sevgiler :)

      Sil
  2. Karın kendisi zaten çok güzel, bir de onu daha da güzelleştiren anlar, fotoğraf kareleri var. Çok güzeller;)

    YanıtlaSil
  3. Yaaa ne zamandır duruyor bu yazı readerda.
    illa yorum yapıcam ya dur dedim sakin kafayla okurum. Ee ama Vega'nın yeni albümüne bir hafta geç kaldım :(
    Murakami'nin şu kitabını alayım artık ben de çok merak ediyorum.
    Bu arada sen nerdesin bir haftadır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabi, güzel kitap, hoş ben daha bitiremedim :(
      Ben bir haftadır yine çok hasta oldum, hatta 2 günlük bir hastane maceramda oldu o yüzden kafam yastıktan kalkmadı, yazacak birşey de bulamadım :))
      Şimdi iyiyim ama :)

      Sil
  4. Uzun zamandır sadece okumakla yetiniyordum bugün ise okuduğumu hissettirmek için yorum yazma günü ilan ettim.

    İlk önce geçmiş olsun. Bir an önce eski sağlığına dön, güzel postlarını bizden eksik etme :)

    Bu arada özlemişim sana yazmayı :)

    Kocaman öptüm. Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni özlemişim :) Bende son zamanlarda pek vakit geçiremiyorum pc başında. Kısa zamanda döneceğim inşallah.
      Sağol canımcım, kocaman öpüyorum..

      Sil