Cumartesi, Ocak 05, 2013

Köşelere kuruldum..

Eve dönünce, bu seferde evden çıkmak istemiyorum :)

Sabah zorunlu doktor randevusuna giderken, bu güzel köpük bulutlar eşlik etti bize.. Ben heyecanla kar yağmasını bekliyorum.. Geçen yağdığında hiç keyfini çıkartmadım, bu sefer evin karşısındaki yokuştan kaymak olur, kardanadam yapmak olur, bol bol fotoğraf çekip, burnum kızarana kadar üşümek olur hepsini yapacağım inşallah..


Evdeyim ya, topladım dergileri köşelere kuruluyorum.. Kar yağacağına dair umudum kırılıyor, çünkü dışarı da çok güzel bir güneş var.. Hoş güneş olunca kar topluyor denirdi değil mi?


Uykusuz dergimden en sevdiğim Fırat'ın takvimi çıktı.. Çok mesudum :) Buzdolabında yerini aldı..


Ve en son olarak Evim dergisinı çok severim ve her ay alırım.. Hatta eşim, herşey bu derginin başının altında çıkıyor değil mi diyerek dergiye kin besliyor :)

Bu ay 64. sayfada dünyalar tatlısı adaşımın Seda'nın yazısı var :)) Onunla hala tanışmadıysanız bence tanışın, blogu da evim dergisini aratmıyor zaten.. Blogu için craft and decorate

Minik bir hata olmuş, (Ben kendi dergimde düzelttim bile :) ) siz orada Sinem Gürsoy ismini göreceksiniz ama aslında o bizim Sedoş.. Seda'nın bize ekonomik ve harika tavsiyeleri var.. Bu ekonomik kısmı özellikle eşimi mutlu edecek eminim :))


Mutlu hafta sonları..

2 yorum:

  1. :)).canım sedoşum çok sağol!! Kocamaaaaaannn öpüyorum seni bitanem <3

    YanıtlaSil