Çarşamba, Ocak 09, 2013

Minik hediyeler yapmıştım..

Yılbaşından önce, o çok kötü günler esnasında (şimdi çok daha iyiyim) beni mutlu eden tek şey keçelerle geçirdiğim - geçirebildiğim küçük zamanlardı.. Evime gelseniz keçelerle yaptığım hiç birşey bulamazsınız, birisi gelse dese, ne yaptın bakalım diye gösterecek bir şey yok :) Çünkü hediye etmeyi çok seviyorum. Sevdiğim insanlara - onların seveceğini düşündüğüm- küçük şeyler yapmak beni, kendime yaptıklarımdan daha çok mutlu ediyor. Ne yapsam eşim "bu bize kalsın" diyor, bende ondan gizli gizli paketleyip çıkartıyorum evden, en çok bardak altlıklarında sorun yaşadık :) Sanırım ona özel bir şey yapmam lazım artık..

Yılbaşında beni en çok mutlu eden olaylardan birisi, Canım Leylak Dalı ablamdan gelen kart ve minik hediyelerdi.. Bende kartımla birlikte göndermek üzere, onun yılbaşı ağacı için bir şeyler yapmak istedim.

Minik bir yılbaşı ağacı ve hediyeleri koymak için çorap diktim :))

Bir tarafı bordo; 

Diğer tarafı yeşil;


Bu da küçük, ışıltılı çam ağacı
 
Bunlarda Ablamdan bana gelen harika hediyeler.. Minik değiller aslında çok büyükler.. Çünkü Seda ne sever diye düşünülmüş ve en sevdikleri gönderilmiş :)) Şirinler kalemim ve VW kitap ayracım.
 
 

Canım Seda aylar önce bu yazısında evde yapılabilecek çok güzel fikirler vermişti. Fikirlere bakmanızı öneriririm, harika şeyler var. Taa o zamandan yapacağım demiştim yorumumda. Yılbaşı için Seda'ya bir şeyler yapmak isteyince, aklına broş geldi ve karşınızda mutlu kardan adamımız :))



Not: Bu minik broş tamamen o yazıdan görüp, baka baka yaptığım bir şey. İlk kim yapmıştır, sahibi kim bilmiyorum, biraz araştırdım ama internette çok farklı yerlerde de karşıma çıktı. Emin olamadım. O yüzden sahibi budur diye bir link veremeyeceğim :( Ben evdeki malzemelerimle, kendime göre uyarladım ama fikir benim değil. Sahibini bulursam buraya linkini ekleyeceğim.

En son Suzi'm için yaptığım lavanta keseleri.. Kendisi lavanta kolanyasını yanından ayırmayacak kadar bir lavanta severdir :)) Keçeden lavanta kesesi olur mu, kokusu ne kadar dayanır, uzun ömürlü olur mu diye açıkcası tedirgin olduğum noktalar vardı ama 2 hafta oldu sanırım keseleri yapalı, gayet iyi durumdalarmış :)) Demek ki oluyomuş :)








4 yorum:

  1. Datlu insan ben o kardan adamı forma yaptım kendime biliyo musun :) her kazağıma, ceketime takıyorum \o/
    Diğer hediyeler de süpermiş, güle güle kullanalım hepimiz işallahhh :)
    Tekrardan tişkirler bide kocaman <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim seniiii!!! Daha da mutlu oldum şimdiiii :))

      Sil
  2. Ben de çorabım ve çam ağacımla çok mutluydum, 10 gün boyunca sol yanımdan bana göz kırptılar. Şimdi süslü bir kutunun içine yerleşip bir dahaki yıla kadar istirahate çekildiler.
    Ve biliyor musun onca keçe yaptım evvelki sene, evde uyuz bir uğur böceğinden başka birşey kalmadı. Ha bir de ilk yaptığım nazarlık, o da acemi işi olduğundan kimseye vermeye cesaret edememiştim, hepsi hediye gitti iyi de oldu:)
    Öperim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli hediye etmek işte, en sevdiklerime hemde :))
      Ben şimdi senin bana ilk keçe yapmaya başladığımda gönderdiğin örneklerden yapacağım, ilk hedefim kaktüsler :)) Kocaman öptüm ablacım..

      Sil