Pazartesi, Ocak 28, 2013

Özlem içeren bir mim :)

Canım Ahu'm beni mimlemiş.. Aşağıda sorular ve cevaplarım bulunmakta.. Buyrun :)) Tabi ki yine bol bol özlediğim şeylere dair elimde olan, çektiğim fotoğraflar ile süsledim.. Baktıkça fotoğraflara daha çok özledim...

ŞU AN OLSA ÇOK SEVİNİRİM

Şu an birisi bana gelip, temizlik yapsa, yemek yapsa, çamaşırları yıkayıp, ütüyü aradan çıkarsa.. üzerine hem kendine, hem bana birer sütlü nescafe yapıp getirse, azıcık sohbet etsek çok sevinirim :)) Ciddi bir temizlik olayına ne yazık ki halim yok, istediğim temizlikçi çok yoğun olduğundan biraz beklemek zorundayım. Eşimle birlikte derleyip toparlıyoruz ama benim gibi düzen manyağı birini kesmiyor o derlemeler.. Arap sabunu ile yerlere yata yata mutfağı, banyoyu sildiğim günler mazi oldu artık :) Viledanın ucu ile geziyoruz evi bu aralar ve bu benim hiç içime sinmiyor.

ŞİMDİ ORADA OLMAK VARDI
Alaçatı!!!!

Ben alaçatı sokaklarında gezeyim..  



Fotoğraf çekeyim,


Yazın kaldığımız butik otel'in bahçesindeki kahvaltı sofrasına kurulayım, acıkınca..


Bahçedeki muslukta elimi, yüzümü yıkayayım kendime geleyim.. Atayım üstümdeki kirli, yorgun ne varsa..



Tahta masalara kurulup kitap okuyup, kahve içeyim..


 Kedileri seveyim yine..

 
Ben çok sevdim ve doyamadım Alaçatı'ya.. Yaz, kış farketmez orada olmak istiyorum.


NEREDE O ESKİ GÜNLER

Tatilden başladım, tatilden gideyim.. Eski günlerde en çok özlediğim şey, çalışma hayatına başlamadan önce, yazın 3 ay süren tatillerimizdi.. Annem öğretmen olduğundan okullar kapanır, biz yazlığı açardık.. Sonra okullar açılana kadar denize, doğaya, sokaklara, dağlara, güneşe doyardık.. Evimiz müstakil, bahçeli, etrafında çok fazla ev olmayan ve denize hakim ağaçlar içinde bir tepede olduğundan özgürlük demekti bizim için yazlık. Eve girmek diye bir şey yoktu.. Yemekler terasta yenir, tüm tepe, orman evindir, öğleden sonraları toplaşıp denize gidilir.. Kardeşimle birlikte sanırım hayatımızın en güzel günleri idi..

Evimizin merdivenlerinden yukarı çıkalım.. Merdivenlerin kenarlarındaki briket'leri babamla birlikte yapmıştık, ona yardım etmiştim.. Bir zamanlar inşaat işlerini severdim :)



Merdivenlerin tepesinde biraz miskin dursa da, yabancı birisi gelince ortalığı inleten köpeğimiz Kobel bizi bekliyor..



Mayıs ayı gibi gelirseniz, bol bol kirazımız oluyor..


Her akşam bu manzara ile güneşi batırıp, akşam yemeğimizi yerdik.. Fotoğraf terasımızdan çekildi..


Nasıl özlemeyeyim? 1 hafta - 10 günlük tatiller ile nasıl kandırayım bünyeyi?

NELERİ ÖZLÜYORUM

Yukarıda anlattığım gibi eski günleri.. Daha düşüncesiz, daha mutlu, daha rahat, daha özgür olduğumuz günleri.. Kahkahalarımızı... Hayatlarımız evlerimiz, işlerimiz, sorunlarımız arasında kaybolmamışken, daha başımıza bin bir türlü şey gelmemişken, hayatın acı yönü ile tanışmamışken, herşeyin geçeceğini, her sorunun hallolacağını, her insana güvenileceğini, kimsenin bizi kırmayacağını, sevdiklerimizin hep yanımızda ve her hayalin gerçek olacağını sandığımız o günlerde attığımız gerçek kahkahaları özlüyorum..

ÇOK SEVERİM

Her akşam eşimle aynı masada, birlikte yemek yemeyi, ona yemek yapmayı
"Mozaik pasta yaptım" dediğimde kardeşim, eşim ve kuzenimin suratındaki mutluluğu görmeyi
Keçelerimle oynamayı, yeni şeyler dikmeyi, onları hediye etmeyi
Pizzayı
Yaz aylarını, denizi, güneşi..
Kedileri
Fotoğraf çekmeyi
Volkswagen'i
Oyuncak arabalarımı, şirinlerimi
Bağdat Caddesindeki Kırıntı'yı
Renk renk converse almayı
Rengarenk kahvaltı sofraları, masalar kurmayı, sofralara özenmeyi..
Uyumu, düzeni
Beyaz t-shirt'ü (Bütün yaz sadece onları giyerim, sayısını bilmediğim kadar var)

Bu liste çok uzar, o yüzden kısa kessem iyi olacak :)


NEFRET EDERİM

Herkesin işine karışabileceğini, herşeyi çok bildiğini zanneden, iki yüzlü, bencil, çıkarcı ve yalancı,
emir veren insanlardan
Kuru fasülye, nohut ve sarımsaktan!
Ağlayan çocuklardan (Nefret demeyelim de, hemen uzaklaşıyorum diyelim:))
  
Bu listeyi ise hiç uzatmayacağım, keyfim kaçıyor..


BUGÜNLERDE ÇOK DİNLEDİM

Walk off the Earth - Man Down (Rihanna Cover)
Walk off the Earth - Somebody That I Used to Know (Gotye Cover)
Bu grubu dinlenediyseniz şiddetle tavsiye ederim. Geçen seneden beri biliyorum bu grubu ve hiç bıkmadan dinliyorum. Harika cover'ları var.






ŞİMDİKİ RUH HALİM

Genel olarak mutlu olmaya çalışır ama kendini mutsuz bulan bir haldeyim. Kendime direniyorum resmen. Sadece iyi olmak ve normal hayatıma geri dönmek istiyorum.



Bu güzel soruları cevaplamak isteyen herkese gönderiyorum. Eğer mim'i cevaplarsanız ve yorum olarak bildirirseniz okumaktan keyif alırım.

Herkese sevgiler..

5 yorum:

  1. çok güzel yanıtlar.. çok güzel resimler..
    otel çok güzel.. yazlık çok güzel..:)
    güzel bir çocukluk yaşanmış.. :)
    alaçatı sokakları da çok güzelmiş.. :)
    bu otel de alaçatıda mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çocukluğum gerçekten çok eğlenceli ve güzeldi. Çok özlüyorum.
      Evet Otel Alaçatı'da, hemen içinde, her yere yakın bir yerde idi. Zaten küçük şirin bir yer Alaçatı.

      Sil
  2. Fotoğraflar ve lirik anlatımınızı sevdim...
    Emeğinize sağlık.
    :)

    YanıtlaSil