Perşembe, Ocak 24, 2013

Zavallı Seda'nın Ballı Süt ile İmtihanı :S

Merhabalar...

Sanırım 1 haftayı geçti pek sessizdim.. İsmime ters ama oluyor arada öyle durumlarda!

Ben geçen hafta biraz ağır bir şekilde rahatsızlandım, bir kaç gün direndim ama sonunda hastane yolları gözüktü. Tahlildi, Doktordu, en babasından 4 adet serumdu, 1 gece kesin hastanede yatış, gerisi doktorun insafına kaldık derken artık durumumdan annemi haberdar etmek farz oldu.. Gerçekten 4 gün evde sürünürken iyi idare etmiştim anneme çaktırmadan ama kendimi tebrik ediyorum. Sonunda okuldan koşa koşa gelen bir anne, önce bir kaç gün benim evde, sonra annemin haftanın belli günleri okulda dersi oldugundan annem de devam eden anne bakım seanları...
Hastanede annemin ilk şoku atlatıp, ölmediğimi anladıktan sonra başlayan klasik "bana neden haber vermiyosun vıdıvııdıı bıdıbıdııı bidiibidiii" lerini geçiyorum. Çünkü gerçekten yazmaya bile halim yok, dinlerken neler çektim bir ben biliyorum..

Asıl eğlence şimdi başladı ama!! Annem (Sanırım diğer bütün anneler gibi) çok yemek yenince tüm hastalıkların iyileşeceğini sanıyor... Hele bir de hastalıktan kilo verince yandım da ne yandım..

Anneme göre bir insanın yaşayabilmesi için öğünleri şu şekilde olmalı ;

Sabah kahvaltısında; 1 ekmek, yumurta, 2 çeşit peynir, 4 çeşit reçel, börek, zeytin, domates, salatalık vs vs
Ara öğünde; 1 muz, yedirebilirse 2 tane! Kendi kırdığı, bilmem nerenin dağından gelmiş fındığı, cevizi... Araya sokuşturabilirse 1 bardak süt..
Öğlen yemeğinde; Mümkünse 1 bütün tavuk, değilse yarısı, o da olmadı 1 butunu ağzınıza tıkar zaten, yanına pilavı, salatası, çorbası falan tabiki, bir adet sebze yemeği ile birlikte
Yine ara öğün; Diğerinin daha fenası..
Akşam yemeği; Öğlendeki işkence tam gaz devam
Akşam 9 gibi; Burada annem bir öğün daha uydurdu kendi kendine, yeniden meyve, çerez falan zorla
Yatmadan önce; Ilık ballı süt..

Herşeyi geçtim, bir şekilde direniyorum ama bu ballı süt çok zorluyor.. Bir de başımda bekliyor içip bitireyim diye.

Zaten bunları yememe imkan yok, mide kabul etmiyor. Doktor da az az ve sık sık besleneceksin dedi.. Annem sık sık kısmını duydu sanırım sadece..

Bir kaç gün daha burdayım. Bir zamanlar 53 kiloydum diye şarkılar söyleyerek döneceğim eve galiba :))

İyiyim, daha iyi oluyorum..

Sevgiler.

İyi ki varsın mami..

3 yorum:

  1. Çook geçmiş olsun, ya hu sadaka mı vermek lazım nedir, Rabbim belaları def etsin başınızdan. İşten de sağlık problemlerin için ayrıldın diye biliyorum. İyi ki annen yanında, çok şükür bin şükür. Yedirsin içirsin, annedir, biz de anne olunca anlayacağız sanırım. Canlarımız bizim onlar, senin anneni de sarasım öpesim geldi şunları okuyunca, kendi annemi gördüm çünkü. Halen çocuk gibi lokmayı eliyle ağzıma zorla tıkar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim. Amin inşallah hepimizin başındakini def etsin. Anneler başka oluyor. Artık daha iyiyim, daha da iyi olacağım :)

      Sil
  2. Seda ablacım noldu neyin var? Korkutma beni hiç haberim de yok :( Umarım en yakın zamanda iyileşirsin :(

    YanıtlaSil