Çarşamba, Şubat 27, 2013

Bir takım momiji fotoğrafı

Pazar günü hava o kadar güzeldi ki, kendimizi sahile atmamız kaçınılmazdı.. Tabi bizim gibi düşünen binlerce (abartmıyorum!) insan olduğunu hesaba katmamışız :) Kahvaltı yaptığımız yerden kalkıp sahile doğru bakınca akın akın insan kalabalığını görünce biraz afalladım :) Temiz hava alalım demiştik ama baktık pek hava alamıyoruz deniz kenarına inip biraz fotoğraf çekip sakin sessiz evimize döndük..

Momijilerimiz tabi ki yanımızdaydı, biz uzanamadık kumlara, denize ayağımıza sokamadık ama onlar baya faydalandılar :)



Öinik bir kaza geçirdik bu arada ;)


Sular bir anda yükseldi ve ne olduğunu anlamadan sular altında kaldık ;)


Dr. Love hemen yardıma koşup Clever Clogs'u kurtardı :))


Eve ise kitabı ile çok huzurlu bir gün geçirdi..



Sevgiler..


6 yorum:

  1. Fotoğraflar harika. Bu masal dünyası çok hoşuma gidiyor. Instagram'da da izliyorum.
    DÜşlerin Rengi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bende cok seviyorum onlara hikayeler yazmayi, fotograflarini cekmeyi. Biliyorum takipteyim bende ;))

      Sil
  2. çok şirinler her zamanki gibi :) ve doğaçlamalarınla hayat veriyorsun momijilere, çok hoş bişey bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. Bayıldımm valla, ne güzel bir bloğunuz var. Çok keyifli bunları okumak, çok tatlılar. :)

    YanıtlaSil