Pazartesi, Şubat 25, 2013

:))

Yazının başlığı kocaman bir gülücük olsun ve sebepsiz gelen mutluluklara ait, çok karışık bir yazı olsun :))

Kıyısında oturup seyrederken bile mutlu eden denize,


Yüzünü gösterip deli gibi mutlu eden güneşe,


Deniz ve güneşin büyülü birleşmesine teşekkürlerimle..
Çünkü beni ikisi kadar mutlu eden çok az şey var..


Aynı yerde 6 saat oturup, hiç sıkılmadan oradan buradan kah gülüp, kah üzülerek hiç sıkılmadan sohbet edebildiklerimiz iyi ki varlar..


Seneler sonra, sanki hiç gitmemiş gibi, tesadüflerin "tam da zamanında" yeniden karşıma çıkardığı ve seneler saniyeler gibi geçmişte, hep burdaymış gibi geri gelenlere, verdikleri enerjiye, sevgiye, dostluğa şükürler olsun ..


Kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olduğunu biliyordum ama yemek yapmanın ilgisini yeni farkettim.. Hele aylarca hiç yemek yapamadıktan sonra bu aralar sebzeleri yıka, doğra işlemi en sevdiklerimden :) Yazın bu domatesleri hazırlarken, domatesleri açarken kapaklarının beni bu kadar mutlu edeceğini düşünmemiştim..


Aynı anda bir kaç tencere yemek pişirdikten sonra buharlaşan camlarda sanat çalışmalarımı!! yapmanın, kuruduktan sonra kalan lekelere bile bakıp gülmenin de mutlulukla bir ilgisi var...


Hayatın aslında kocaman şeylerden değil "Karşılıklı kahve içerken mutlu olabilmekten, gülebilmekten, sohbet edebilmekten" ibaret olduğunu, aslında mutlu olmanında bu kadar basit olduğunu bana her gün gösterdiği için ona'da şükürler olsun.. Momijilerime kulak yapmasını tasvip etmiyorum yine de!! :)


Ben öyle her an mutlu olabilen bir insan değilim.. Genelde mutsuz olmaya daha meyilliyim. Korkularım, acabalarım, pişmanlıklarım her mutluluklarımdan fazladır.. Hele son zamanlarda tam anlamıyla dibe battım, durumumun başka açıklaması yok..
Ne oldu da ben böyle küçük gözüküp aslında kocaman şeylerden mutlu olabildim, farkedebildim bilmiyorum :)) Kalıcı bir durum olursa sevinirim...

Sevgiler..

10 yorum:

  1. Hep mutlu olmayı seç. Birazcık kendi elimizde bu seçim ama birazcığı :)Kalsın gitmesin bu durum, pek güzel , pek yakışmış sana. Bi de ; hayat fani, takma fazla herşeyi, anı yaşa derim ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablam.. En güzeli anı yaşamak ne kadar haklısın. Mutlu olmak ayrı bir güzellik katıyor sanki insana.. O birazcık hiç gitmez inşallah :))

      Sil
  2. Mutluluk hep seninle olsun canim arkadasim. Mimlendin bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle de :) gordum canim yapicam en kisa zamanda.

      Sil
  3. Mutluluğun daim olsun öyleyse ;)
    Bir önceki posta yorum yazıp, şu linki koyacaktım ama aniden bilgisayarım kapandı, yapamadım, şimdi aklıma geldi ;) kısmet bugüneymiş, bilmiyorum haberin var mı bu blogdan ama yoksa da olsun :) http://www.ozdenceyhan.blogspot.com/2013/02/yuncu-dukkan.html
    madem minik şeyleri seviyorsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberim yoktu, cok sagol. Bayildim bloga, nasil bir emek.

      Sil
  4. Hayatta küçük şeylerden mutlu olabilmeyi öğrenmek ve bunu başarmak kadar güzel bir şey var mı? Bunu başaran insanlardan olduğun için çok şanslısın bence ve hayata bu pencereden bakmayı hiç ihmal etme :) Bu posttan birazda kendime pay çıkarabildiğim için ekstra mutluyum ve iyi ki tekrar bulduk birbirimizi diyorum.

    YanıtlaSil
  5. Imm günü evde kendimle geçirmek üzereyken bu postu okumak...

    Mutlulukların devamı olsun, Tüm negatiflikler uzak, sevgiler hep yanımızda kalsın.
    Ve sen hep böyle güzel postlar girebilesin :D

    Sevgiyle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah canim :)) kocaman sevgiler

      Sil