Pazar, Şubat 03, 2013

Bol güneşli, bol kalpli pazarlar..

Hava çok çok güzel.. Güneş yüzünü gösterdiğinde benim için bir şeyler iyi gidiyor demektir zaten.

Birazdan hazırlanıp, çıkacağız. Pazar günü evde kahvaltının yanında en güzeli, güneşli güzel havalarda dışarda kahvaltı yapmak.. Geçen pazar karlar eşliğinde yaptığımız kahvaltıyı, bu pazar güneş altında içimiz ısınarak yapacağız göl kenarında.. Hava bile bu kadar çabuk değişirken, bizim ruh hallerimiz, zevklerimiz nasıl değişmesin..

Kalpli aksesuarları, objeleri pek sevmezdim.. Özel bir günde erkek kardeşim ve eşi bana hediye kolye seçerken, kardeşim kalpli olanı beğendiğinde, eşi "aman ablam bunu kafamıza atar, ne kalbi" diyerek onu vazgeçirmiş ve farklı bir modelde karar kılmışlar. Haklıydı da, kalpli bir kolye takmazdım :) Daha sonra "Ablam bu kardeşin seni tanımıyor, sana kalp alıyordu biliyor musun?" diye bana şikayet etmişti :))

Şimdi ise durmadan kalpli bir şeyler kesip - dikmem, evin her yerinden kalpler fışkırmasına ne demeli?

Eşime gecikmiş doğum günü pastam, tabi ki kalple süslenmiş..


Kalpli kurabiyelerimi alıp keçelerimin başına geçtim :))


Sonra kendime bir değil, iki değil, 5 minik ve rengarenk kalbi olan kitap ayracı diktim :)) instagram'da severek takip ettiğim bir arkadaşımın "esrakedigen" çarpı işi ile yaptığı modelden esinlendim. Çarpı işi becerim olmadığından ben de keçeli olanını yaptım. Hatta aynı bebeklerle, aynı ayraçla, aynı kitaplarla, aynı fotoğrafı çektik, çok eğlenceliydi.. Sanırım yakında bende dalacağım o xxxx lere :)


Pazar günü için yazı yazayım, fotoğrafları toparlayayım dediğimde farkettim bu kalp artışını :) Hepsi arka arkaya denk gelmiş, kurabiyeler bile.. Pek bi sevgi doluyum sanırım bu aralar..

Mutlu Pazarlar..

8 yorum:

  1. Bu posta ne yazılır ki <3 <3 <3 <3 den başka :) Huzurun bol olsun canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm çok teşekkür ederim.. Hepimizin huzuru, mutluluğu bol bol olsun inşallah <3 <3 <3 <3 :))

      Sil
  2. Kitap ayracı harika, kalpli olan herşeyin de öyle, pasta da dahil ;) Ellerine sağlık, benim sana tavsiyem etamine basit işlerle başlaman ve emin ol bırakamayacaksın bir daha... Ben pek çok kitap ayracı yaptım etaminden, son iki tanesini de keçe ile birleştirerek, bloğumdan bakabilirsin, belki sana fikir verir, çok kolay hepsi de, çok çabuk yapılan işler :)
    Mutlu, keyifli pazarlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Çok sevindim beğenmenize. Blogu hemen talan ediyorum ve en kısa zamanda etamine de başlayacağım. Çok keyifli bir hobi gibi. Malzemelerimi alayım hemen. Kocaman sevgiler :)

      Sil
  3. ama yorum kutusu yoktu ki sabah.
    bu ve önceki yazılarda.
    allam şimdi gelmiş ki tamam.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hep var aslında ama blog nasıl yapıyor kendi kendine bilmiyorum bazen bende farkediyorum gözükmüyor. Öyle durumlarda yukarıda ki happythankyoumoreplease yazısına tıklayınca blog normal görünümüne dönüyor. Arka planda fotoğraf gözüküyorsa sorun yok demek oluyor :))

      Sil
  4. piki.
    :)
    mim geliyo sana, belki yapmak istersin.
    :)

    YanıtlaSil