Cuma, Şubat 01, 2013

Bolca Momiji fotoğrafı içerir..

Bu bebekler eve mutluluk, sevgi getiriyor diyorlar ya, doğruymuş.. Bana mutluluğun yanında enerji getirdiler..

Haftalardır battaniye altında yatan ve uzun zamandır fotoğraf makinesine elini bile sürmeyen ben bugün coştum.. Sabah yataktan, "keçeyle birşeyler dikebilir miyim acaba bebeklerime?!" soruları ve fikirleri ile uyandım.. .Sonra kaptım makineyi başladım fotoğraflarını çekmeye..
Kafada fikirler dönüp duruyor, hazırlık yapmalıyım daha güzel fotoğraflar için..
Kısa günün fotoğrafları aşağıda..

Uyarıyorum buralar hep momiji fotoğrafı dolacak!!!

Çiçekler içinde peri kızlarım..



Hemen de arkadaş olmuşlar..


Herkes kendi renginin yanına geçti.. :)



"Eve" turuncu ne varsa benim dedi.. Yeşil ve mor da onun rengiymiş..



"Dr. Love" ben pembe'nin bebeğiyim ama pembenin yanına mavi çok güzel gider dedi..
 

 
Şimdi gidip yeni bebeğimi seçeyim :) Her ay bir tane söz vermiştin, Şubat geldi işte, alıyorum bak diye eşime şımarayım..
 
Öpücükler..
 

4 yorum:

  1. Ne eğlenceli fotoğraflar olmuş..bence hepsi ait oldukları objelerle beraberler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doyamadim fotograflarini cekmeye :)) ♥

      Sil
  2. Çook şirin bunlar, resimlerde çok güzel çıkmış emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil