Cuma, Şubat 01, 2013

Momiji!! Dr. Love - Eve :)

Ne zamandır gözüm vardı bu bebeklerde.. Öyle ki gün aşırı sitelerini açıp onları seyre daldığım, intagramdan fotoğraflarını takip ettiğim, bazılarına çok çok hayran olduğum, benim olsun diye sabırsızlandığım, eşe dosta momiji bilgisi verdiğim, ama bir türlü o "Satın al" yazan butona tıklayamadığım doğrudur.. Neden? Çünkü ben bir şeye sarınca saranlardanım.. Kendimden korktum!!
Bakınız:  Oyuncak arabalar, şirinler (Bolca fotoğraflarını gördünüz),  kinder surprise oyuncakları (Onları daha gün ışığına çıkarmadım)
Bir şeyi sevince, fazla seviyorum.. Hemen koleksiyon mantığı devreye giriyor..Ee bu bebişler zaten koleksiyon ürünü..

En çok kurduğum cümleler;
"O modeli de olsun" (O modeli oldu da, diğeri de olsun diceksin sen!)
"O modelin, o/bu/şu rengi de olsun!" (Modeller biter, renkler bitmez!!)
"Lütfen ama bu olmazsa çok eksik kalıyor!!" (Eksik kalıyor derken?)
"Bence hala yeteri kadar vw arabam yok!!" (Yeteri kadar? Senin beyninin "yetti" dediği görüldü mü?)
"Şirinlerin bende olmayanları varmış biliyor musun?!" (Hadi ya nasıl olur, tüm dünyada ne kadar şirin varsa senin olmalıydı oysa di mi?)

Şimdi ben bu momiji bebekleri alacağım ama sanki 1 tane alınca duracak mıyım? Hayır.. Çünkü o kadar güzeller ki..
Diğerleri de benim olsun isteyeceğim (İstiyorum)
Her yere yanımda taşımak ve fotoğraflarını çekmek isteyeceğim (Başladım bile)
Şubat ayı için hangisini sipariş edeceğime karar verip, Mart ayı için bile ciddi ciddi hangisi olsun düşüncelerine dalacağım..(Hepsine karar verdim, her ay 1 momiji diye anlaştık eşimle hihihi)

Sanırım eşim, ben ağzımın suları aka aka bebeklere bakarken, "al artık, kaç ay daha bakacaksın?" diyerek ne kadar yanlış yaptığının farkında değil.. Sanırım yakında farkına varır :)
Zaten daha ilk siparişte 2 adet aldım :) Sonra bir de gittim şu an satışta olmayan bir modele aşık oldum.. Deli gibi onu arıyorum yurtdışında.. Hızlı başladım yani mevzuya :)

Karşınızda yeni bebeklerim, evimin neşeleri, yüzüme kocaman gülümseme yerleştiren güzeller..

"Dr. Love" geldi.. Beni hemencecik iyileştirecekmiş söz verdi... İlaçlarımın içine sevgi göndermiş, artık daha etkililermiş, çok eminmiş bu ay sonmuş.. Artık iyi olucakmışım..


"Eve" geldi.. Kitaplarımın boynu bükük kaldığını duymuş.. Hemen kahveni yapıyorsun, kalpli kitap ayracını alıyorsun ve bugün bu kitap okunacak dedi.. Başımda bekleyecekmiş.. Sanırım saçları ve kıyafeti ile en uyumlusu o olduğu için o kitabı seçti, süslü biraz :)


Dün akşam kargo geç kaldı, resmen camda bekledim.. Sonra bir süre açamadım kutuyu, eşimi bekledim, birlikte açalım istedim.. Ciddi bir sabır gösterdim :)


Sonra içinde bu güzellerim çıktı, bir süre de kendi kutuları ile seyre daldım :)


Bu güzel momijilere http://www.bywonderland.com/ sitesinden ulaşabilirsiniz. Bu bebekler reçineden yapılmış ve el boyaması. Oyuncak değil, koleksiyon ürünü. Bazı bebekler sınırlı üretim (limited edition) oluyor. Mesela Dr. Love tüm dünyada sadece 750 adet var ve bittikten sonra bir daha olmayacak. Bende ki 625. :)

Bu vesile ile içimdeki çocuğun önünde saygıyla eğilirim.. Yetişkinlerin dünyası hiç güzel değil bebeğim!!

13 yorum:

  1. Ağlamak istiyorum çok kötüsün hiç aklımda bile yokken masal anlatır gibi bunları anlattın! komşunun çocuğu oldun resmen. Ben de istiyorum bananeeee böhühüh çook güzeller çook. Ya o değil de ciddi bir rahatsızlık değil di mi? Bu kadar ilaç pek hoş gözükmedi gözüme, Allah acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlama, hemen o siteye gir ve kendine bir momiji seç :) Eşine de suçlu olarak beni göster :)) Çünkü çok güzel fotoğraflarını çektim ve bir süre buralar hep momiji fotoğrafı dolacak :))
      Yok hayatım, merak edecek bir durum yok. Orada ki ilaçlardan biri vitamin, biri ağrı kesici. Düzenli kullandığım 2 ilaç var, vitaminle beraber. Ağrı kesici gerektiği durumlarda. Çok ciddi bir durum değil, geçici. Birazcık daha sabır sadece..

      Sil
  2. Eveeet demek sonunda sen de yakalandım bu hastalığa, ne diyeyim geçmiş olsun. Kaderden kaçılmazmış :) Benim Zuzu Miyozu'm var bir tane, blogumun ilk takipçisi (çok komiktir üniversiteden kızkardeşimin de öğrencisi çıktı) henüz görüşemesek de onunla da abla-kardeş muhabbetimiz var. Resmen Momji çılgını, instagrama deliler gibi yağdırıyor, ben de onun sayesinde müşerref oldum kendileriyle. Neyse ki benim içimdeki çocuğun pek ilgisini çekmedi (Allahtan, yoksa hapı yutmuştum, etimi burardı aldırmak için:) ama şirin olduklarını kabul ediyorum. Haydi bakalım hayırlı olsun, devamı gelsin. Sana bir Momji de benim sözüm olsun, ne zaman alacağımı anladın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ablammm, Miyozu'yu biliyorum, takip ediyorum instagramda da. Çok güzel fotoğrafları var. Ne zamandır istiyordum ama durduruyordum kendimi ama içimdeki çocuk fena dürttü :) Nasıl mutlu etti beni anlatamam. Bu aralar en büyük eğlencem, mutluluğum momijiler :)
      Anladım :)))) Heyecanla bekleyecek bir şey daha çıktı bana desene :)))

      Sil
  3. Seda hanım merhaba. Elinizdeki dr.love momiji için sizi rahatsız ediyorum. Sınırlı üretim bir ürün olduğundan dolayı başka şekilde elde etmemin yolu olmadığını görünce bu yola basvurarak şansımı denemek istedim. O momijiyi bir arkadaşıma hediye etmek üzere almak şu an benim için çok çok önemli ve sizden bu konuda bana yardımcı olmanızı rica ediyorum. Ilgilenirseniz benim icin çok büyük ve hayırlı bir işe vesile olacaksınız. Cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorum.iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba mustafa bey,
      Momijilerimi satmayı düşünmüyorum. Size yardımcı olmayacağım ne yazık ki fakat instagram kullanıyor iseniz #momiji etiketli fotoğrafları incelerseniz belki satan birilerini bulabilirsiniz. Geçen ay satan bir kaç kullanıcı vardı. Limited bir momiji olduğundan bulmak zor olabilir ayrıca fiyatınında farklı olacağı aklınızda olsun. Inşallah bulur ve arkadaşınızı sevindirirsiniz.

      Sil
    2. Seda hanım, müsaadeniz olursa Mustafa Bey'e elimde bir adet Dr. Love bulunduğunu ve diğer bebeklerle beraber şu an satışta olduğunu bildirmek isterim. instagram kullanıcı adı: momijimini mail:momijimini@hotmail.com olarak ulaşılabilir.

      Sil
    3. Tabi ki bildirebilirsiniz :)

      Sil
    4. Zerafetiniz için çok teşekkür ediyorum. Sevgiler.

      Sil
  4. Ben de bunlara bayılıyorum acaba yurt dışından alabileceğimiz bir yer var mı?Valla hepsi birbirinden güzel yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Www.lovemomiji.com da var

      Sil
    2. Instagram kullanıyorsanız eğer momijihq kullanıcı adı oradan da takip edebilirsiniz ☺️ Çok seveceksiniz eminim. Sevgiler 😘

      Sil
  5. Eğer dr love momiji satmak isteyen olursa ben almak isterim rainnlatte@gmail

    YanıtlaSil