Perşembe, Şubat 07, 2013

öyle böyle şöyle


Merhaba....

Canim deli gibi pizza istedi, bu reklamlar bir fena.. siparis etsem ederim, oturup bir orta boy pizzayi da yerim yemesine ama sonra o mide ne hale gelir, sabaha kadar beni uyutur mu orasi mechul.. portakal yemekten kullaniyorum hakkimi ac gozlulugumu bastirarak.. 

Lavanta kesesi diktim en kalplisinden yine...


Hava 2 gun cok guzeldi, bugun yine yagmur basladi.. ben evde kalmayi tercih ettim.. biraz kitap, dikis nakis oyalandim. Bu miymiy halimden nefret ettigimi soylemis miydim? Daha iyiye gidiyorum ama bazen yeniden nuksediyo halsiz hallerim..


Oysa pazartesi doktor randevusundan sonra cok mutluydum.. hersey yolundaydi, surecin dogal sonuclari bile bazen yoruyor hele benim gibi psikolojik olarak toparlanamamissaniz...


Sanirim gidip yiyecek birseyler bulsam iyi olacak.. 

8 yorum:

  1. Pizza fenaymış yaaa, ister bazen insanın canı ama sonrası fena :(
    Geçmiş olsun demiş miydim, ya her neyse sıkıntınız tez zamanda şifa bulun tez zamanda demiş miydim, diyorum şimdi, inşallah kısa zamanda atlatırsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Midemin gonlunu yaptim hafif bir sekilde :) daha makul bir saatte o pizza yenecek ama!! Cok sagolun az kaldi insallah..

      Sil
  2. ben pizzayı evde yapanlardanım ve gecenin 11'inde yaptık geçen sefer eşimle, can bu isteyince uyunmuyo :)sizi severek takip ediyorum. Rahatsızlığınız ne bilmiyorum ama sanırım tedavi sürecindesiniz. umarım sağlığınıza kavuşursunuz bir an önce. hayat çok güzel umutsuzluğa kapılmayın. herşey geçer,yeterki moralinizi bozmayın siz :) Sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Boyle güzel yorumlar okumak nasil iyi geliyor :)) rahatsizligimdan dolayi midem cok hassas o yuzden durduruyorum kendimi yoksa o pizza yenirdi :) evde yapmayi hic denemedim ama ogrenmek isterim. Tekrar tesekkurler kocaman sevgiler ♥♥

      Sil
    2. ilk fırsatta blogumda paylaşayım o zaman tarifini, hem çok basit hem çok lezzetli oluyor. Eşim artık dışarıda yemiyor evde daha güzel oluyor diye :) tavsiye ederim, deneyin mutlaka. Hem içindeki malzemeleri de kendi zevkinize göre ayarlayabilirsiniz bu sayede :)ben teşekkür ederim asıl bu sımsıcak muhabbetiniz için.Sevgiyle..

      Sil
    3. Çok sevinirim :) Sayenizde bende öğrenmiş olurum. Siz paylaşın bende ilk fırsatta deneyeceğim. Asıl ben teşekkür ederim ilginiz için. Görüşmek üzere.

      Sil
  3. İyi irade varmış, ben hemen yerdim herhalde: ) göbeğimden belli oluyor zaten: ((

    Bu arada geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde pizzaya pek direnç gösterebildiğim yoktur ama midem rahatsız, çok dokunuyor. Mecburi bir irade diyelim :)) Teşekkür ederim.

      Sil