Cuma, Şubat 22, 2013

Oyuncak çılgınlığı!!

Minyatür herşeye ilgim çok büyük.. Herşeyin küçüğü şirin olur zaten :) Evde minik arabaları, oyuncakları seven bir kadın olunca, evin erkeği de bunları bulup almaya çok hevesli olunca bizim evde oyuncak nüfusu her geçen gün artıyor.. Kimse dur demeyecek, ben de durmayacağım bu kesin :)

Öncelikle sizi sevgililer günü hediyem olan yeni momijim "clever clogs" ile tanıştırmak istiyorum!


Bu momijim eşimin seçimi, bana benzediğini düşünüyor :) Benim de renk renk berelerim var, bu kış taktığım beremde çizgili idi, bere harici boynumdan her zaman ya atkı, ya fular olur. Fularlarında renk renk koleksiyonunu yaptığım doğru :)

Momiji çılgınlığı tam hız devam ederken, tesadüf eseri girdiğimiz ve normalde hiç alışveriş yapmadığım bir markette çok şirin bir koltuk takımı bulduk :) Hatta yemek odası, yatak odası, banyosu ve mutfağı da vardı. Küçük bir ev kurulabilir. Onları da sırayla alacağız :) Markanın adı mom's lap. Ürünler burada. Instagram'a fotoğraflarını yüklediğimde soran olduğu için detaylı yazıyorum. Biz Kiler markette bulduk. Fiyatı 20 TL idi. Üzerinde +3 yazıyordu, bende +3 bir insanım sonuçta..

Momijiler ile çok şirin oldular, sanki onlar için yapılmışlar. En kısa zamanda güzel bir raf ile özel bir köşe hazırlayacağız onlara..

Eve kitap okurken uyuya kalmış :))



Kızlara ev yapıyoruz :) Oturup bütün gün tv izliyorlar!!!


Ne zamandır küçük arabalara ara vermiştik.. Bu sabah uyandığımda bunu karşımda buldum, çok sevindim :) Bu yaz bana küçük bir Vespa alma hayalimiz vardı, sanırım ertelemek zorunda kalacağız. Bu yaz beklenmedik masraflarımız olabilir, vespa'ya bütçe ayırmak zor gibi. Zaten kimsenin de benim motorsiklet sevdamı desteklediği yok :) Ben Vespa isterken Bmw gelmiş daha ne isterim :)


Hastalarına daha çabuk yetişsin diye şimdilik motorumu Dr. Love'un kullanımına bırakıyorum :)


Bu hafta da genelde evde geçti, hafta sonu telafi edeceğim inşallah :) Sağlık durumum daha iyiye gittiğinden artık daha çok dışarı çıkabilirim sadece havaların biraz daha düzelmesini umuyorum.. Güzel fotoğraflarla dönerim inşallah..

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Komiksin kız ve de çok tatlısın :) Bir gün geleyim de beraber oynayalım bari, ben de pek severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablammm :)) keske gelsen cokkk isterim ♥♥ egleniyorum bende böyle :))

      Sil
  2. hayırlı olsun yeni momijin :) bu da diğerleri gibi çok şirinmiş :) o minik koltuk takımının biraz daha klasik modelinden vardı benimde, küçük ama klasik :) bunlarda çok şirin hakikaten tam momijilere göre olmuş, güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))) cok güldürdün beni ama gule gule kullansinlar demissin ya :))))

      Sil
  3. Ahh Vespa ahhhh!! Benimde hayalim... çok istiyorum ama pek olur gibi görünmüyor :( Birde zaten olan ilgim seninle beraber iyice arttı oyuncaklara karşı. Bakalım nelerim olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni sonuna kadar destekleyecegim ve katkida bulunacagim oyuncaklara biliyorsun :))

      Sil