Perşembe, Şubat 28, 2013

TV'sel mevzular

Dün akşam harika vakit geçirdim. Kuzenim ve eşi kendilerine izin vermişler dün akşam, dışarıda yemek yiyip gezmek için (Minik bir kızları var, pek fırsatları olmuyor) Çocuk babaanne de, ohh mis.. Kuzenimin eşi ben Seda'yı görmek istiyorum, beni ona götür diyince düşmüşler yollara. Ailede ki gelinlerle çok iyi anlaşırım, kuzenlerimden çok onlarla görüşürüm zaten. Yollara düşmüşler de yolun yarısında pişman olduklarını kendileri de saklayamadılar. Yolun bir kısmı açıkmış ama sonra trafik vs.. Mecidiyeköy'den Büyükçekmece'ye gelmekten bahsediyoruz. Zaten 22:00 gibi geri dönmeleri lazım, bebek uyumadan. Gelmeleri 1,5 saat sürdü ve toplamda 1 saat oturup, yemek yiyebildik. Biz de dün dışarı da yemek yemeye karar vermiştik zaten, eğlenceli oldu.

Konuyu Tv'ye bağlayacağım, az kaldı :)) Eve döndükten sonra, eşimin bilgisayarda işi vardı, bende Tv açtım. Kuzey Güney vardı. Tabi ki diziden haberim var, genel olarak konuya da hakimim. Şimdi evde bolca vakit geçirince televizyondan uzak kalmak mümkün değil. Özellikle izlediğim bir program yok, zaten dizi takip etme konusunda hiç başarılı değilim (Yabancı dizileri ayrı tutuyorum tabi ki) kadın programlarının yanından geçmiyorum, çünkü sinirlerim tepeme çıkıyor.

Ben her durumda mantık arayan bir insan olduğumdan özellikle dizilerdeki klişe durumlar ve mantıksızlıklar beni deli ediyor!! Özellikle kadınların inatla kendilerini sevmeyen ve başkaları ile birlikte olan erkekleri elde etmek için, içirip yanına yatıp fotoğraf çekmek olsun, sevgilisinin yanında adama sırnaşmak olsun hareketleri gerçekten iğrenç ve çok gurursuzca geliyor. Yani adam seni sevmiyor, diğerini terketse ne olucak anlamıyorum? Ha bu arada o çok aşık çiftimiz de nedense ufacık bir durumda hemen küsmeler, ayrılmalar.. Eee hani siz çok seviyordunuz birbirinizi vs vs.. Bu kadınların düşürüldüğü durumlar ne olacak ey hemcinslerim? Bir bitmedi, bitemedi bu klişeler...

Tekrar Kuzey Güney'e geri dönüyorum. Hayatta en tahammül edemediğim kadın tipini izledim dün akşam. Handan Hanım!!! Nefret ettim kadından. Çocuklarını babalarına karşı dolduran, eski eşlerinin yeniden evlendikleri kadınlara karşı, tanımadan bilmeden kötü konuşan, hem adamın arkasından demediğini bırakmayıp, hem de yüzüne gülse koşup kollarına atlayacak kadınlara tahammülüm yok!!! Kadın sen adama demediğini bırakmadın, bu adam bu kadar kötü madem bırak ne hali varsa görsün, süslenip püslenip nikaha gitmek ne demek? Kadın dediğin önce gururlu olacak, kendisine saygısı olacak!! Nedense yeni evlenilen kadın da hep kötüdür zaten. Çocuğuyla bir konuşması vardı, o şimdi yemekler yapmıştır gözünüze girmek için vs, yok onun yaptığı yemeği mi yedin gibi (Tam hatırlamıyorum, sinirden çıldırmıştım) Kadın bir sus, bir dur, bi git, bi öl ne olur... Diğer kadın neden hep kötü algılanır bu kadınlar tarafından onu da anlamam. Kadın sen boşamadın mı bu adamı? Şimdi mi kıymete bindi? Çok sinirlendim çok....

Kadınların kendilerini böyle durumlara sokmalarına - dizi bile olsa - tahammül edemiyorum. Ki gerçek hayatta zaten bolca var bunun örneği.

Çok sinirlendim, yazdım rahatladım :)

Bir de bir reklam var. Çocuklar süt içsin kampanyası gibi bir şey. Çocuk süt içiyor, sonra soruları çözüyor hemen, yaşlılara yardım ediyor, karşıdan karşıya geçiriyor (sütle alakasını çözemedim ama), bir de eve gelip annesinin açamadığı kavanoz kapağını açıyor!!! Açamaz!! O çocuk o kavanozun kapağını açamaz!! Sinir oluyorum her denk geldiğimde reklama. Ben açamıyorum çünkü. Parmağımı incittim ben kapaklar yüzünden. Nice yemekleri herşey hazır olduğu halde, o kapağı açamadığımdan yapamadım. Sabahları eşim işe giderken, şu kapağı aç öyle git bari diye elimde kavanoz az dolaşmadım.. O çocuk o kavanozun kapağını açamaz, bu kadar diyorum. Kandırmayın bizi..

Bugünlük bu kadar saçmalama yeter diyerek, hemen kaçıyorum :))

4 yorum:

  1. Ama o kadınlar aşık Seda. Aşık olunca her şeyi yapmak mubah bilmiyomusun. Gurur da neymiş aşkın yanında. Etrafında ki herkese zarar verip ama aşığım napayım diyerek yirtabilyosun. aşk ne demek bilmeyenlerin sorumluluktan kaçmak için kullandıkları en büyük mazereti aşktır zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bilme sen :)) Biz aşktan ne anlarız :)))

      Sil
  2. Ay sen cok yasa hemi. Reklam olayina koptum. Acamaz! Bu arada o Handan hanim yokmu o Handan hanim piuuu oglanlari bu hale düsüren o zaten ;)

    YanıtlaSil