Cuma, Mart 01, 2013

Bahar başladı ise artık mutlu olabiliriz!!!

Bugün hava çok çok güzel.. Birazdan dışarı çıkıp biraz yürümeyi planlıyorum. Akşam üzeri yine serin olur çünkü, çok geçe kalmamak lazım..

Mart benim için çok güzel geldi. Dün beni sevinçten uçuran bir haber aldım. Bu sene hiç sevemediğim kış aylarını da mutlu olarak kapatmak güzel geldi.

Önden bir bilgilendirme yapayım önce durum ile ilgili;
Bildiğiniz üzere ben bir momiji çılgınlığına tutuldum. Momijilerimi By Wonderland sitesinden alıyorum. By Wonderland instagram'da bir yarışma düzenliyor her ay. Çok eğlenceli oluyor, çünkü birbirinden güzel momiji fotoğrafları ve harika, yaratıcı fikileri görmüş oluyoruz. Her ayın bir etiketi var, çektiğiniz ve instagram'a yüklediğiniz fotoğrafı o etiket ile yayınlıyorsunuz ve siz de dahil olmuş oluyorsunuz. #momijisevgiyiyay14  şubat ayının etiketi idi. Her ay fotoğrafı beğenilen 10 kişi seçiliyor ve hediye 1 momiji bebek kazanıyorlar. Bu 10 kişi haricinde bir de kazanmaya - yani ilk 10 kişinin arasına girmeye en çok yaklaşmış 24 kişi daha seçiliyor. O 24 kişi de teselli ödülü olarak ilk momiji alışverişlerinde 1 adet momiji hediye ediyorlar. Bu ay toplam da 1.901 fotoğraf yüklenmiş.

Ben Şubat ayında o "en çok yaklaşan 24 kişi" arasına girdim ve ilk alışverişimde 1 adet hediye momiji kazandım :)))

Fotoğraf çekmeyi çok çok seviyorum zaten, eee momijileri de çok seviyorum. İkisinin birleşiminden bir hediye kazanmak beni çok çok mutlu etti. Dünden beri bulutların üzerindeyim :))
Bu ay alacağım yeni momijim ve hediye momijimi seçmekle meşgulum :)))

İşte kazanan fotoğrafım huzurlarınızda ;


instagrama yüklerken biraz kestim, "eve" gözükmüyor sadece koltuk ve "Clever Clogs" var fotoğrafta ama orjinali budur.

Cemreler düşüyor, Mart başladı, güneş açtı.. Bence artık mutlu olabiliriz :)) Yani ben olabilirim. Yok mart kapıdan baktırıyomuş, bişiler yaktırıyormuş gibi hurafelere inanmayalım lütfen!!! Kediler de aşk yaşamaya başladığına göre, romantik ve güzel bir bahar gelsinnnn :)))

Öpücükler

4 yorum:

  1. Bana da tüm güzellikleri ile geldi bu güzel güneşli cuma günü Mart.

    Tebrikler: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :))

      Ohh ne güzel, bu bahar herkesi mutlu etsin...

      Sil
  2. Ay ben senin momijilerini cok sevdim zaten ve resimlere de bayiliyorum. Bu resimler ile kazanman ne güzel olmus canim benim. Peki siz yarismaya katilirken bizim bir faydamiz olabiliyor mu kazanmaniz icin? Haberdar et. Muck

    YanıtlaSil