Perşembe, Nisan 18, 2013

Happy Thank You More Please...

Bazen bazı yazıları yazmak, diğerlerinden daha zor olur. Bazı hisler kolay anlatılmaz, bazı üzüntüler çabuk geçmez, bazı durumlar kolay kabullenilmez ve bazen derin sessizlikler insana iyi gelir. Yazmamak yok saymakla eş değer olur bazen. Bazen hayal ettiğimiz olaylar, hiç hayal ettiğimiz gibi gerçekleşmez. Hoş genelde gerçekleşmez, biz geleni kabul ederiz.

Bir de hiç hayal etmediklerimiz vardır. Kendimizi asla o durumda düşünmediklerimiz, hep ertelediklerimiz. Onların gelişi bazen sevinç bazen de büyük bir şok ile karşılanır ve eğer benim gibi köklü değişiklikler ile hiç hazır olmadan karşılaşınca dengesi iyice şaşan biri iseniz günler, haftalar hatta aylar çok zor geçer.

5 ayın sonunda artık "iyi", kafasını klozetten çıkartabilmiş, evden çıkabilmeyi başarmış ve
gözyaşlarını durdurabilmiş biri olarak kalan 3,5 ayın sakin, huzurlu, klozetten uzak ve istediğim herşeyi yiyerek geçmesi için dua ediyorum :))

Momijiler de şaşkın tabi bu süreçte :)


Bu evde ki en kıymetli bebekler olmaya o kadar alışmışlar ki minicik çoraplardan onları ayırmak çok zor oldu :)


Dedektifimiz derin incelemeler içindeydi, ne ki bu şimdi, ne işe yarar, çok da minikmiş diye diye önlüğü inceledi.. Hoş biz de bilmiyoruz o önlük ne işe yarayacak, beğendik aldık :)


Kızlar bu kot gömleğin onlara daha çok yakıştığından çok emin :)


Annesini şoklara sokan, daha ilk günden dünyaya gelmek konusunda ne kadar inatçı olduğunu bize gösteren, pek nazlı ve annesine eziyet çektirmeyi daha içerdeyken çok seven, babasını dünyanın en mutlu insanı yapan kızımız "Zeynep" umarım aşağıdaki fotoğrafta ki gibi uslu uslu uyur doğduktan sonra :)


Bir kot gömlek, bir kaç çorap ve minik bir önlük harici daha hiç bir kıyafet almamış olan anneye de bir alkış :)

Zordu, çok zordu. 5 ayımı çöpe attım, suya yazı yazmak gibi, unuttum gitti. O gelmeyi çok istedi, babası onu dünyada ki her şeyden çok istedi, bende sonunda kabullendim. O kadar dengesiz ve kötüydüm ki, hiçbir şeyi kontrol edemedim. Kendimi kapatmak en kolay yoldu. Bilmeden kırdığım insanlar olmuştur, benim de çok kırıldığım şeyler oldu ama geçti artık, bitti. Bundan sonrası, kendini göstermekte biraz geç kalan ve yeni yeni merhaba diyen karnıma alışmak, tekmelere şaşırıp durmak, sorunsuz bitmesi için dua edip, sabırla beklemek.

Ağustos'ta buralar hep bebek kokusu :))

16 yorum:

  1. hayırlı olsun, çok sevindim :) umarım huzur getirir size, bütün sıkıntılarınız toz olup uçar gider :) dönmene sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin, cok cok sagol.bende sevindim :)

      Sil
  2. Ayyy çok sevindim sizin adınıza, hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla gelsin inşallah bebiş.

    YanıtlaSil
  3. Oy oy oyy, ne güzel. keyfini çıkar her şeyi boşver. Kıyafet içinde acele etme nasılsa bir sürü kıyafet gelecek hediye olarak :) Adına bayıldım, çünkü en sevdiğim isim. Kızım olsa Zeynep olurdu :)Hep mutlu olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ablacim cok tesekkur ederim ♥ adi icin biz de baska bir isim dusunmedik bile, cok seviyoruz zeynep ismini. Sende hep mutlu ol ablacim.

      Sil
  4. Aniii minik kuş geri gelmiş :) Hoşgelmiş, hem de yeni haberlerle gelmiş. Aman da aman severiz Zeynep kızımızı. Haydi bakalım bundan sonrası keyifli olsun, öperim çok çok...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol ablacım, inşallah. Desteğini unutamam asla, canımsın.

      Sil
  5. Kucağına aldığın gün neler hissedeceksin kim bilir. Zeynep kızı beklerken Ahu teyze heyecan icinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merakla bekliyorum ne hissedeceğim acaba :) En tatlı teyzesi, yerim seniiiii

      Sil
  6. Her güzel şey gibi biraz zor olacak elbette Zeynep'im de; çünkü annesinin kızı, mücadeleci bir kadının kızı :) Aslında hiç şaşırmaman lazım bu duruma Seda ablam çünkü aynı annesine benzeyecek ben eminim. Hep iyi niyetli, tertemiz, hayat dolu ve her zaman tuttuğunu koparan dünya güzeli bir kız olacak. Az kaldı 1 aya yanındayım, Ağustos'ta koşa koşa geleceğim güzelliğimi görmeye. Zeynep iyi ki geldi Seda ablam, iyi ki o zor süreçlerin bitti. Benim için tarif edilmesi zor bir his bu, ablam doğum yapacak ötesi yok. Canımın canı dünyaya gelecek inşallah sapasağlam :) Öpüldün dünyanın en tatlı annesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, gözlerim doldu okurken. Ne söylesem az kalır bu güzel satırların üstüne. Sen her geldiğinde yanıma, çok güzel şeyler oluyor. Bütün bunların başlangıcı da sensin benim için aslında :) Gelişini dört gözle bekliyorum. Kocaman öpüyorum canım kardeşim benim.

      Sil
  7. Ooo, sen şimdi bunları yazmışsın ya, o Zeynep kuzusu doğduğu anda bütün bu düşüncelerini değiştirecek, kötü dönemlerin neydi, ne sıkıntılar çekmiştin, hepsini bir bir unutturacak, o boynunun kokusu var ya, onu içine çektiğin anda, gözlerini sana dikip, elleri titrek titrek sana uzandığı anda "Buymuş Allahım, beklediğim bu minik canmış meğer, şükürler olsun" diyeceksin...
    Çok ama çok tebrik ediyorum, dilerim sular seller gibi geçer kalan zaman, sağlıkla kavuşursunuz Zeynebinize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim :)) Bende heyecanla bekliyorum, neler hissedeceğim çok meraktayım.

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. En sevdigim isim ve zeynep isimli insanlari da ayri severim :) ozeldir benim icin, kiz olunca da baska isim dusunmedik bile.

      Sil