Cuma, Mayıs 17, 2013

Bir takım zırvalamalar..

Bir cuma klasiği olarak Arka Sokaklar dizisi hala ve hala, inatla devam ederken, ben yalnız geçecek koca bir gece için izleyecek film/dizi seçmeye çalışırken, göbeğim/bebeğim bir o yana bir bu yana hoplarken, Niğde gazozumu lıkır lıkır içerken, havalar bir yaz bir kış olarak tüm dengesizliği ile kafa karıştırırken, tırnaklarım onları kırmızı oje ile kavuşturmam için beklerken ve niyeyse bu oje sürme işlemi beni fena halde gererken; hayat tüm acımasızlığı, biber gazları, dövülen üniversite öğrencileri, haber alamadığımız bir ilimiz ve acı çeken insanları ile devam ediyor ve ben çok sorunum var sanıyorum.. Polisler son günlerde arka sokaklar dizisindeki kadar şirin değil ... Hatta hiçbir şey eskisi kadar şirin değil sanki.. Ve tüm bunlar olurken benim için son zamanlarda kafamı nereye çevirsem her şey fazla şirin, fazla pembe ve fazla minik.. Göbeğimde şu an güvenli bir şekilde saklı duran arkadaş, büyüdüğünde iyi ki beni dünyaya getirmişsiniz mi diyecek yoksa beni bu dünyaya niye getirdiniz diye bize küfür mü edecek merakla bekliyorum... Suçu direkt babasına atar ve sıyrılırım, baba kız anlaşsınlar aralarında..

Zırvalamalarıma başlayabilirim...

Ver elini gezelim azıcık dedik ve yarın için Marmara Park'ı talan etmeye karar verdik Aysun ile. Bence iyi ettik, bir de yarın ne giyeceğimizi bilseydik? Evde ki tüm kredi kartlarının benim cüzdanımda toplanmış olması ise tamamen tesadüf :)


Hamileliğin başından beri, ne yazık ki çok çok sevdiğim sütten uzak kalmak zorunda kaldım. Çünkü mideme dokunan 98474644474 şeyden biri de süttü. Bu aralar soğuk ve içine biraz kahve ile süte geri dönmeye çalışıyorum. Güzel oluyor..

 

Yanında cheesecake ile zenginleştirdiğim kahve servislerim diye cümleye devam etmek isterdim ama şu an tv de arkadaşlar şarap içiyor, benim ağzımın suyu akıyor ve bütün bunlar olurken soğuk sütlü kahveyi övemeyeceğim!!! Kimi kandırıyorum sanki?!!
 

Aramıza yeni momijiler katıldı, yeni bebeklerimi çok seviyorum, koleksiyon gittikçe artıyor. Ben bebeklerimi sevmeye devam ederken, karnımdaki bebek niyeyse beni pek sevemedi. Bir gıcıklığı var bana karşı ama nedendir bilemedim, çıksın bunları bir birrr suratına da söyleyeceğim. 28. haftadayım, 7. aya girdim hala kusuyorum!!! Eminim ki içeride o iki minicik eli ile midemi tutup sıkıyor, minicik parmaklarını böyle pıt pıt mideme vuruyor ve arada mideme kuvvetli tekmeler savurup, sağa sola doğru çekiştiriyor. Yaptığı akrobatik hareketlerden daha önce bahsetmiştim zaten.


Meyve parasından batabiliriz. Artık kiraz fiyatları normal haline dönebilir mi rica etsem?? Oyuncaklarımız Mc Donalds'tan.. Kendim için değil, her şey Zeynep için tabi ki :p


Bir zırvalamanın daha sonuna geldim.. Öperim..


4 yorum:

  1. Ayy ben bayıldım bu zırvalara :)) Zepnep'e selam söyle uslu dursun mideni sıkmasın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah 8 den beri klozete sariliyorum!! Belki seni dinler :)) alisveris günümü mahvedecek velet :)

      Sil
  2. Sen hep böyle güzel güzel zırvala :)

    YanıtlaSil