Çarşamba, Mayıs 01, 2013

Bu aralar..


Bu aralar en sevdiğim çiçek bu.. adını yine unuttum!!


Kinder surprise sünger bob serisine sardım ama çok başarılı gitmiyorum


Kitap okumaya çalışıyorum..


Kahveden hala vazgeçemiyorum


Momijilerimle ile aşk yaşamaya devam ediyorum


Her geçen gün büyüyen bir göbek! ile yaşamaya alışmaya çalışıyorum.. O göbeğe çizgili kıyafet giyip özgüven patlaması yaşıyorum. Haftaları, günleri, kaçıncı ayda olduğumu hala karıştırıyorum (25+3) Fotoğrafta ki bebeği bulunuz! :)


Kendi kendime şirinlikler yapıyorum..


İzlenecek filmler için listeler yapıp, kaçırmamaya çalışıyorum..


Bir çiçek nasıl bu kadar güzel kokar anlamaya çalışıyorum


Bol bol gezip, evde pek durmamanın keyfine varıyorum..


Yazlığa gitme mutluluğu yaşıyorum.. O merdivenlere bakarken çocukken kaç kere koşarak inip çıktığımı, orada ne mutlu günlerim olduğunu, ne kadar özlediğimi düşünüp hüzünleniyorum..


Danbo yapma girişimlerimi sürdürüyorum :)


Bir arada ya da yalnız.. Huzurlu zamanlar biriktiriyorum..



Bütün hayatı boyunca koşarak yürüyen bir insan olarak, mağaza gezer gibi!! yürüme rutinine alışmaya çalışıyorum..
Durmadan tekme yiyorum..
Yüz üstü yatmayı deli gibi özlüyorum.
Arada bazen yine ağlıyorum ama çokça gülüyorum..
Hala bebek için hiçbir şey almamış olmamın şaşkınlığını yaşıyorum, odası seçilecek, bebek arabasına karar verilecek, kıyafet alınacak.. Ne zaman olacak bunlar heyecanla bekliyorum..
Bebek odalarının ve kıyafetlerinin bu kadar süslü! olmasına anlam veremiyorum.
Kız bebek diye her şeyin önümüze pembe konmasından nefret ediyorum..
Düşünmüyorum, düşünmemeye çalışıyorum..

Anlayamadığım şeyler oluyor ama anlatmazlarsa anlayamayacağım için oluruna bırakıyorum..

Tüm korkular, acabalar, sorunlar puff diye uçsun gitsin istiyorum..



19 yorum:

  1. Ne hoş fotoğraflar.
    Baktımda içim açıldı.
    :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Çok güzel anlatmışsın ve fotoğraflamışsın :) Her bir kareye ayrı bayıldım, en hüzünlüsüne yani merdivenlisine, hem merdivenli hem mavi kapılı, hem kedilisine en çok...
    Ne çok üflerdik çocukken o püflenen bitkiye ;) Sen de üfle gitsin bütün endişeli düşüncelerin ;)
    O çiçek "hüsnü yusuf" sanki?
    Sevgiler, iyi ki gelmişsin bak, ne güzel oldu şimdi seni okudum, sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bakarken çok hüzünleniyorum, dönüş yoluna çıkmadan çekmiştim o fotoğrafı.. Babamın baktığı kedilerden pamuk bizi yolcu etmek için koşuyordu merdivenlerden..
      Evet Hüsnü Yusuf'muş, çok sevdim kendisini.
      Teşekkür ederim kocaman kocaman sevgiler benden de :)) İyi ki gelmişim, iyi ki yazmışsın sende :)

      Sil
  3. Olacak olacak iyi olacak :)
    İlk fotodaki çiçeğin adı hüsnüyusuf ya da diğer ismiyle İzmir karanfili.
    Son olarak leylak diyor ve 5 dakika saygı duruşuna geçiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam o leylakları gördükçe aklıma hep sen düşüyorsun zaten :) Sen gibiler hepsi..

      Sil
  4. aa bebek mi bekliyorsun ... hadi hayırlısı.
    instagramda takip ediyordum, ama sayfanız açılmıyordu. bugün tekrar denedim oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatmıştım bir ara sayfayı yeniden açtım. Evet canım bebek geliyor, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Sen alışveriş için adım atmadıkça hiçbirşey alınamıcak o bebeciğe, heyecanla bekleme yani canım. Benim kolundan tutup seni bebek kıyafeti alışverişine götüreceğim günü heyecanla bekleyebilirsin ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün azimle bebek arabası bakmaya gittim. Baktığımız 5. bebek arabasından sonra bir geldiler bana, bir daralma, bir bunalma.. :)))

      Sil
  6. çiçeklerde momijilerde resimlerde yine çok güzeller.. bebek beklemek güzel bir duygu olsa gerek, son aylara doğru hızlandırırsınız hazırlıkları acele etmeye hiiç gerek yok :) umarım herşey çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :) Bebek beklemek hala adlandıramadığım tuhaf bir durum :)

      Sil
    2. bu arada bende bir miminiz var, cevaplamak isterseniz tabiki.. sevgiler :)

      Sil
  7. Gercekten cok güzel resimler canim benim. Senin su cicekli resimlerini kayit edip ciktisini alip kartpostal olarak kullanmaya düsünüyorum. Yada hic degilse baktikca bu yazilari hatirlayacagim. Bu arada gercekten cok güzel kokuyor o cicek. Bende cok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin fotoğrafı al bebeğim.. hepsi senin olsun.

      Sil
  8. Yine fotoğrafların konuşuyor canım :) Objektifine sağlık...

    Sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, senin fotoğrafları da görelim artık. Makine aldın diye hatırlıyorum?

      Sil





  9. merhabalar resimler için ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar :) ben internette küçük bir araştırma yaparken size denk geldim :) kinder koleksiyonları yapıyorum ve eski yıllardan eksik parçalarım vardı onları araken sizin resimlerinizdeki o küçük figürler karşıma çıktı eğer elinizde hala kinder oyuncakları duruyorsa onlara talip olma şansım var mı istediğiniz oyuncaklarla koleksiyonlarla ya da ulaşmak istediğiniz herşeyle takas yapabilme olanağım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Elimde sakladığım oyuncaklar var ama bulmam Lazım önce 🙈 bir bakayım size fotoğraf göndermeye çalışayım olur mu? Mailiniz varsa?

      Sil