Salı, Mayıs 07, 2013

Dengesiz durumlar..

Normal herhalde.. Yani dengesiz olmak pek normal olmamalı ama galiba bu aralar normal.. Normal kabul etmek zorundasınız diyerek noktayı koyayım :p


Ben şapkamı önüme koyayım düşüneyim, siz de külahıma anlat diye beni ciddiye almayın.. Bence gayet makul bir anlaşma..
Hatta ben araya güzel fotoğraflar serpiştireyim de, yazıları es geçin :)


Şapkayı önüme koyayım dediysem, bu aralar şapkasız çıkamıyorum. 50 faktör güneş kremleri en yakın arkadaşım. Yüzümde bana merhaba diyen minicik bir lekecik, olaya daha ciddi eğilmeme sebep oldu tabi ki :) O lekeyi sadece benim görmem de ilginç ama.. Hayatımın hiçbir döneminde böyle kremlenmemiştim sanırım pamuk gibi geziyorum. Lierac olsun, Bio oil olsun, badem yağı olsun göbeciğimin tanışmadığı krem yok. Hepsini seviyorum, hepsi benim bebeklerim, bu mutlu birlikteliğimiz umarım doğuma kadar devam eder. Şu ana kadar gösterdikleri performansı hep sürdürmelerini diliyorum.


Bebeği ilk öğrendiğim günlerde kafada "ben kaç gün /ay/yıl!! sonra kendime bir içki sofrası kurabileceğim" hesabı yapmıştım itiraf edeyim. Evet ben alkol mevzunu severim. Bu güne kadar iyi idare ettim ama arada bir geliyorlar bana, geldiklerinde ilk aklıma gelen "soğuk bir bira olsaydı, ben ne güzel sakinleşirdim" oluyor.. Şimdi mesela Ramazan ayında oruç tutarken, yanlışlıkla unutursun, bir şey yersin ama oruç bozulmaz ya hani, bende hamileliği unutup 1 kadeh bir şey içsem ama unuttuğum için zararı olmasa gibi saçma sapan şeyler düşünüyorum.. Sahilde en sevdiğim mekan olan, o soğuk birayı ve açık hava keyfini bana sunan mekanı es geçip, göbeğimi de alıp az ileride ki dondurmacıya yada kahve içmeye yürümek biraz zorluyor!!


Yemek yemesem sadece meyve yesem yaşayabilirmişim gibi geliyor. O derece mutluyum meyvelerle.. Cumartesileri eve yakın kurulan pazara gidip tüm meyveleri toplamak en büyük zevkim bu aralar ama servet ödeyip geldiğim de ortada. 1 haftalık yemek yapılabilecek sebzeye yaklaşık 20 TL ama bir avuç meyveye yaklaşık 50 TL ödeyince insan azıcık şaşırıyor. Kilosu 15 TL olan kiraz yedim bu hafta kendimi çok zengin hissettim!! Salı oldu hepsi bitti ama onu napıcaz :p


Bir de saç mevzum var ki, dengesizliğimin en tavan yaptığı nokta o kısım. Bu aralar kahkül mü kestirsem, kısa mı kestirsem, aslında sarı saç bana yakışır!! gibi saçmalamalarım zirvede.. Şimdi efenim dalgalı saça kahkül kabus oluyor, denedim biliyorum. Kısa saç tombikleşme ihtimali olan yüzüme yakışmaz sanki şimdi gerçekçi olalım. Hadi bunları es geçtim ama boyama ne yaa.. Hem de şimdi, hemde ben hiç saç boyamamışken.. Oldu peki tamam..


Mağaza gezer gibi yürüme olayına alışamadım, alışamıyorum. Ben koşar adım yürümeyi severim. Koşmak istiyorum, zıplamak istiyorum, hatta takla atmak istiyorum!! Bisiklete binmek bir de..


Hıdırellez geldi, geçti.. Her sene olduğu gibi bu sene de, gül ağacına dileğimi astım, dileklerimi çizdim. Her sene dilerim dileklerimi, aralarından illa ki biri olur.. Çok severim o gece ki dilek dileme heyecanını, gül ağacı aramayı..


Şeker yükleme testi de yapıldı, sorun yok. Bende kendimi şekere verdim sonuçlardan sonra :) Aile de çok fazla şeker hastası olduğu için bu test benim biraz da korku ile beklediğim bir test idi. Şimdi rahat rahat götürüyorum badem şekerlerini :)


Yarın tetanoz aşısının ikincisini olacağım. Geçen haftadan beri aklımda ama unutmuş gibi yapıyordum, sabah hemşire aradı ve beklediğini söyledi. Koşa koşa geleceğim dedim..


Pazar gününün bir kaç saatini kumsalda geçirdik, sahile giderken eşim rahat çıkarabileceğin bir ayakkabı giy demişti, haklıymış. Çok özendim bu çocuklara ..


Kitap okumalarım hızlandı, çok mutluyum..


Tüm çiçek fotoğrafları babamın bahçesinden.. Cennet gibi, ohh hayat onlara güzel..


Yapamayacağım herşeyi yapmak istediğim, yapamayınca sinir olduğum, şu anki hali bile benim için yeterince büyükken, bu göbeğin daha da kocaman olacağımı düşünerek delirdiğim 26+2 den sevgiler.. Bu arada deliren sadece ben değilim sanırım, içerde durmadan dans eden çok oynak bir kız var. İnsan azıcık rahat durur, arada acıyor o kadar hızlı vurma!! Bir de o 4-5 yerden aynı anda vurabildiğin hareketi nasıl yapabiliyorsun?? İçim dışıma çıkacak gibi oluyor haberin olsun.

8 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsın, göbekten başlayayım, benim iki hamilelikte de göbeğim öyle büyük öyle büyüktü ki, feciydi yani ama ikisinde de çatlamadı, üstelik hiçbir şey sürmememe rağmen, o zaman doktorların şu tezi doğru galiba "Çatlayacağı varsa çatlar, ne sürerseniz sürür, yoksa da çatlamaz, hiçbişey sürmeseniz de
    !" :)
    Ramazan benzetmesi güzel, unut sen de arada, bişey olmaz ki ;) Bir bardak bira bişey yapmaz bence ama yine de bi doktoruna sor istersen :)
    Hamileliğin en güzel, en enerjik dönemlerindesin, tadını çıkar çünkü sonra hareket etmek gittikçe zorlaşacak :)
    Fotoğraflar şahane, bi de merak ettim, nerde oturuyosun? Bi de merak ettim, o açık kitap ne?
    Kolay gelsin sana Sedacım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlak konusuna kesinlikle katılıyorum. Olacağı varsa olacak ama ben işimi şansa bırakmayayım diyorum :) Göbek geç çıktı, daha minik belki çok büyümez diye de kendimi kandırıyorum :))
      Ben Büyükçekmece de oturuyorum, çiçek fotoğrafları Yalova'dan ama.
      Kitap "Kürk Mantolu Madonna"
      Teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  2. Nasıl güldüm bu hallerini okurken, hepsi gözümde canlandı bir bir :) ama o harekete bende tanık olmak istiyorum. Aynı anda göbeğinin her tarafında hissettiğine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size eğlenceli bu hamilelik zaten :) Bekleriz teyzesi, çifte telli oynayacakmış sen gelince :)

      Sil
  3. Seni de o göbeği de yerim :)

    Kızlar biraz zorla sevdiriyor kendini seninki de belli şimdiden cimcime olacak :))

    Sağlıkla kucağına al gülüm.

    Kocaman öpüyorum *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimki her şeyi zorla yaptırıyor o kesin :)
      Gelip ye bekliyorum!!
      Çok sağol canım, inşallah.
      Öpüyorum.

      Sil
  4. Ne güzel bir post olmuş. Kahkül bu yıl moda diyorlar :) Bu havalar da en güzeli meyve zaten. Her zaman dilediğimde çıkıp kumsalda gezmek istiyorum özellikle akşam vakti. Henüz yapmak nasip olmadı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahkül isteğim tavan yaptı ama bu dalgalı saçı kucağımda bebekle düzleştirebilir miyim ondan emin olamıyorum :) Bir emin olsam hemen kestireceğim :)
      Kumsal da yürüme hayallerini bir an önce gerçekleştirmen dileğiyle, hem bak havalarda ısındı, akşam üzeri çok güzel olur ;)

      Sil