Perşembe, Mayıs 30, 2013

Zırvalamalar vol.bilmemkaç...

Geçen haftayı biraz kendimi kaybederek geçirdim, bu haftayı sakin geçirmeye çalışıyorum ama kurt kaynıyor içimde sanki diyerek özetleyebilirim durumumu -Tepinip duran Zeynep değil o kaynayan kurt :)) - Durmadan bir şeyler yapmak, boyamak, dikmek, silmek, temizlemek, düzenlemek istiyorum. Enerji patlaması yaşadım ve her şeye saldırdım, hoş bu bana geçen gün saatlerce uyku ve yataktan kalkamamak olarak döndü ama olsun. Eğilip kalkmak hiç bu kadar zor olmamıştı ve bu göbek daha ne kadar büyüyebilir ki yer kalmadı derken, evet eğilip kalkmak daha da zor olabiliyormuş ve evet o göbek bir yolunu bulup büyüyormuş!! Hamileliği çok seven kadınları hala anlamıyorum.
 
Anlamadığım ve merakla beklediğim bir diğer durum ise, o doyamama, her şeyi yeme hissi. Ne zaman gelecek bana? Acele etse iyi olur çünkü pek zaman kalmadı. Sevgili kızım kafasını tam olarak göğsüme dayadığından (Doğuma kadar dönmesi en büyük temennimiz) sanki midemin üzerine oturmuş ve eliyle girişi kapatıyormuş gibi hareketler yaptığından, başarabilsem hiç bir şey yemeden geçirmek isterdim bu ayları. Acıktığımı hissetmiyorum. Bazen yemek yerken kendisi midenin kapağını kapattığından, yani ben öyle sanıyorum :) çok az yedikten sonra tıkanıyorum. Evet evet biliyorum bunlar hep hamilelikten :)) Kafama saksı düşse hamilelikte olur diyecekler artık eminim.
 
 
 
Geçen hafta delirmiş gibi tüm gardolabı aşağıya indirdiğim günün sonunda her şeyi bir kenara atıp kendimi dışarı attım. Hayatı boyunca elbise, etek giymekten pek hoşlanmayan ben, bu aralar penye uzun elbiselerle aşk yaşıyorum. Kendimi içlerinde yarım dünya gibi hissetmem dışında rahatlık açısından tek geçerim. Hamile kıyafeti satan mağazalar sağolsun bir daha giymeyeceğiniz bir elbiseye dünyanın parasını istediklerinden, eğer benim gibi hala S/M beden elbiselere sığabiliyorsanız Koton'a gitmenizi tavsiye edebilirim. Bir de hamile pantolonu konusunda beni mutlu eden tek yer H&M oldu. 34 beden hamile pantolonu satıyorlar daha ne olsun :) Kalçanıza, bacağınıza adam gibi oturan pantolon ben bir tek H&M'de buldum. Üzerime ise askılı badilerim durumu kurtarıyor. Bir kot gömlek yada yelek ile kıyafet durumunu hallediyorum. Evet bazen çevirip çevirip aynı şeyleri giymek sıkıcı oluyor ama geçici bir dönem diyerek kendimi teselli ediyorum. Yazlıkları çıkartırken canım şortlarımı gözyaşları içinde sevip öpüp yeniden kaldırdım, bu göbeği o küçücük şortların içine sokmaya çalışmanın manası yok nihayetinde.. ühüü ... O düğme kapanmayacak kabul et Seda!!
 

Geçen hafta istediğim kot yeleği buldum, büyük bir mutlulukla aldım, severek giyiyorum. Hani bu yırtık kot modası var ya, benim yelek o modadan nasibini bolca almış :) Geçen gün yeleği gören annem "Kızım neden yırtık yelekle geziyorsun, paran mı yok alayım ben sana yenisini" demeseydi daha mutlu olabilirdim. Anne ben o yeleğe dünyanın parasını verdim zaten diyemedim, demedim. Tartışmanın manası yok. Tek tesellim yelekle bolca dalga geçen eşimin bu konuşma sırasında yanımızda olmaması ;)
 
 
Son zamanlarda bir çırpıda okuduğum tek kitap "Kardeşimin Hikayesi" oldu. 2 günde bitirdim. Ben severek, merakla okudum. Beni etkileyen cümleler oldu kitapta. Sırada Cehennem var, umarım onu da keyifle okurum.
 
 
Hafta 30, benim hala elim göbeğimde sırıtan bir fotoğrafım yok, nasıl hamileyim ben tüüü !! Çocuk benim onu doğurduğuma inanmayacak. "Yani anne otun, börtünün, böceğin, kitap sayfalarının, önüne gelen her şeyin fotoğrafını çekmişsin, hamileyken hiç fotoğraf çektirmedin ve buna inanmamı mı bekliyorsun, evde ki o kadar fotoğraf makinesi ne o zaman" falan diyecek bende cevap veremeyeceğim. Çok bilme sus bakayım diyeceğim. Hamile iken tüm kadınlar güzeldir, güzelleşir inancına ben pek inanmıyorum. Kim Kardashian gibi bir gerçek var önümüzde arkadaşlar kimi kandırıyoruz? Hamileliğimizin aynı zamana denk gelmesi iyi olmadı, oysa bende belki kendimi top gibi olmadığıma inandırabilirdim :))

Bir de kızıma diyeceğim ki, tek derdin hamile fotoğrafı olsun. Bak dayınla benim minikken taksim gezi parkında çekilmiş ne güzel fotoğraflarımız var.. Bak o ağaçlar ben 5, dayın 3 yaşındayken ordaymış, ne güzel altında oturmuşuz poz vermişiz. O ağaçlar sonra kocaman oldular bizim gibi.. Sonra ben sana hamile iken, o ağaçları kesmek istediler, o güzel parkı yıkmak istediler. Elimizde bu fotoğraflar var iyi ki, yoksa hiç göremeyecektin diyeceğim. Bir de Garipçenin, o çevrenin yeşilliğini, doğasını çektiğim fotoğrafları göstereceğim.. Hani bir köprü var ya diyeceğim, onun olduğu yer işte böyle yemyeşildi. Katlettiler..
 
Haftalık şikayetlerimi sıraladım. Hormonlarımla mücadeleyi de artık bıraktım, son 2 haftadır accık mutsuz ve dengesiz oldum. Her şeye saldırmam da ondan zaten. Bıdı bıdı bıdıı dırdırımı ettim artık gidebilirim.. Beni ciddiye almamanızı önemle rica ederim. Öperim..
 
Ben şimdi gidip dolap boyayacağım..



8 yorum:

  1. Ahahhah şu fotoğraf olayına koptum gerçekten. Kitap, kahve, anı yakalama fotolarından kendini çekmeye fırsat olmuyo, ben denediğimde de o göbek hep kapanıyor zaten, şal çanta vs. ile. Benim elimde bir kaç delil var Zeynep ile zevkle paylaşacağım ileride ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sallar, cantalar fayda etmiyor artik ama fotografimi cekmeye calismayin gobegimle doverim !! :))) sana yolladigim whatsapp fotolari olmasa yandik :)) senin annen bir melekti yavrum, seni benim gibi bir cadiya birakip gitti dicem :))

      Sil
  2. seda Merhaba.

    İnstagramdan takip ediyorum. Ama ben senin hamile olduğunu anlamadım. Hem de ismini Zeynep koymuşsun. Adaşım doğacak. Bence hamilelik güzeldik.fazla kilo almazsan. ben 14 kilo almıştım. ama 49 kg ile hamile kalmıştım. Sonra 52 kg düştüm. Şimdi 56 kgyum.
    Bu akşam kızıma hamilelik fotoğraflarımı gösterdim. Karnımı, doğuma giderken ki hallerimi, çok mutlu oldu, gözleri yaşardı. Bence onu mahrum etme. Özellikle kız çocukları çok hassas oluyor. anne o zamanda çok güzelmişin dedi. Bu karnın içinde mi taşıdın beni dedi, ve dinlendi, derine gitti, düşündü, hayal etti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilo sorunum yok, zaten hala devam eden kusmalarım yüzünden yemek sorunum var. Sanırım bende 13-15 arası bitiririm.
      Haklısın ilerde görmek isteyebilir. Bir kaç anı biriktirmek lazım.

      Sil
  3. hamilelik güzel bir duygu olmalı ama her hamile olan yaşıyor mu bu sıkıntıları acaba :) eninde sonunda güzel bir şey olacak bunu düşün ve rahatlamaya çalış :) mini mini elleri, yumuk yumuk gözleriyle gülümseyecek bi melek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7 Ay olup hala kusanı pek duymadım, ben şanssızım galiba :) Tüm belirtiler ve yaşanabilecek en uç şeyler geldi buldu beni. Pek keyif alamadım bu sebepten. Az kaldı, sabırla bekliyorum artık. 7 ay çektim 2 ay ne ki diyorum :)) Çok sağol :)

      Sil
  4. Bu kötü günlerde yüzümde gülümseme ile okudum canim yazdiklarini. Cok heyecanlaniyorum bende Zeynepi bekliyorum dört gözle. Her seyi anlat ona, kahraman insanlarimizin günlerce sokaklarda neler cektiklerini anlat. Seni seviyorum kardesim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, o gün bu yazıyı yazarken hatta Zeynep'e Gezi parkını anlatırken hiç düşünmemiştim olayların bu noktaya geleceğini. Olayların bu kadar yakınında olup evde kalmak en zoru oldu günlerdir. Bende seni çok seviyorum, Zeynep'te teyzesini çok sevecek. Birlikte anlatacağız inşallah herşeyi ona.

      Sil