Salı, Haziran 04, 2013

#direngeziparki

Bugün yataktan yine kafam bir dünya kalktım. Zaten gece ne kadar uyudum, nasıl uyudum belli değil. Yok rahatsız eden Zeynep değil, insanlar benim / çocuğumun hakkı, özgürlüğü için sokaklarda iken uyku tutmuyor.

Karnımdaki çapulcuya yarasın diye kahvaltımı yaptım. Ohh şimdi mis gibi o baş belası sosyal medyadan neler olduğunu takip edebilirim. Halk TV harici zaten günlerdir hiç bir kanalı takip etmediğimden, kumandayı elime alma gereği bile duymadım. Kafam duble bir dünya zaten..

Pazar akşamı biz de dışarı çıktık. Evet kimse benim dışarı çıkmamı istemiyor, haklılar ne diyeyim? İnatla burada bir şey olmaz ki dedim, olmadı da. İnsanlar yürüyüş yaptı, sloganlarını attı, biz ve bir çok kişi de arabaları ile onları takip etti. Tek polis görmedik, herkes gösteri bitince evine döndü.

Dün akşam bu sefer Beylikdüzüne gittik. Orada da gösteriler vardı, kalabalığa katılmadık. 23.30 gibi biz eve döndük. Sanırım sonra olaylar olmuş, neden olduğu ve nasıl başladığı ile ilgili bilgim yok. Biber gazı atılmış. Sabote etmek isteyeni de çok, en kötüsü de bu zaten.

Şimdi benim artık burada bir şey olmaz, biz de dışarı çıkalım cümlemi kimse ciddiye almaz. Ee haklılar.. Anneme gitmek istiyorum ama akşam dönerken ne ile karşılaşırım bilmiyorum. Kabul edelim kendimi koruyabilecek, koşabilecek, kaçabilecek durumda değilim ve artık nerede, ne zaman ve nasıl bir olay başlayacağı belli olmuyor. Polis beni korur diyemeyeceğim, polisin benim can güvenliğimi umursadığını sanmıyorum, kaldı ki karnımdakini umursasın!

Polis emir kulu görevini yapıyor diyor bir çok kimse. Polis o biber gazını, karşısındaki insanın alnının tam ortasına atmak için mi emir alıyor? Takla atıp, kafasının üzerine düşmesine sebep olacak şekilde üzerine su sıkması için mi emir alıyor? Vicdanımız, merhametimiz nerede?

Bir de camlar kırılmış, arabalar zarar görmüş diyeni var. Keşke olmasaydı. Ama lütfen bana şunu söyleyin, bir cam değil bin cam olsun "insan hayatından kıymetli olabilir mi?" İnsanlar ölmüş, yaralanmış, sakat kalmış.. Bana kırılan camı, arabayı anlatma!!! Ne kamu malıymış kardeşim, ne kıymetliymiş!!

Bugün de biz iki marjinal (Zeynep ve ben) aklımız, kalbimiz sokaktaki insanlarda, haber almaya çalışarak günümüze devam edeceğiz, aydınlık günlerin umudunu taşıyacağız, başımızdaki insanların daha mantıklı konuşmalar yapmalarını bekleyeceğiz. Yani artık bilmemkimin düğününü de mahvettiniz, tüüü reziller, kaç para o düğünün maliyeti biliyor musunuz tarzı açıklamaların gerçek olmadığını, benim kafamın güzelliğinden öyle duyduğumu sanmak istiyorum!! Birilerinin neden polislerin kask numaralarının olmadığını söylemesini bekliyorum. Can güvenliğini sağlamak için saldırdı polis diyenlerin, çadırının içinde yatan insanların polisin can güvenliğine nasıl kast ettiğini anlatmasını istiyorum!! Halkıyla sidik yarışına girmeyen yetkililer istiyorum.

Benim hamile kalmamı mı beklediğiniz sokaklara dökülmek için, aşk olsun!! Bunun için de ayrıca kırgınım haberiniz olsun :)

Zırvalamalarım şimdilik bu kadar.

Mutlu, özgür, kardeşçe yaşadığımız günlerimiz olsun..

Sizin o güzel kafalarınızın hastasıyım!!

http://occupygezipics.tumblr.com/



6 yorum:

  1. Canim benim her akli yerinde vatandas gibi seninde direnislere katilmak istedigini tahmin ediyorum ama seninde dedigin gibi ortalik cok karisik ve neyin nereden gelecegini bilemiyoruz. Ne olur kendine dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme canım benim, evdeyim hep.

      Sil
  2. Keşke herkes senin gibi zırvalasa Seda...
    Karnındaki çapulcuya dikkat et demiycem, senin gibi bir annesi varsa o da başının çaresine mutlaka bakıyordur içerde ;)
    Öperim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww sorma içerdeki direnişçi ayaklanma peşinde :) Yaptığı hareketlerden ayağa kalkmaya çalıştığından şüpheleniyorum :)
      Kocaman öperim..

      Sil
  3. Eylemlerin görsel arşivi için > 31mayis2013unutma.com . Lütfen arkadaşlarınızla paylaşın.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil