Çarşamba, Aralık 30, 2015

Yeni yıl gelirken..

Yazmaya çok ara verdim. Öyle bir daldım ki Zeyneb'e, unuttum buraları. Arada girip sevdiğim herkesi okuyorum ama nedendir bilmem bu ara çok özlediğimi farkettim blog yazmayı, okumayı.

Zeynep artık 2 yaşını geçti. 2,5 yaşına doğru yol almakta. 1,5 tan sonrası iyice keyiflenmeye başladı bizim için.

Zor mu? Evet hala zor.. Güzel mi? Evet her geçen gün daha güzel.

Fotoğraflar yazın son günlerinden kalma..

Bu seneden dileğimde; biz büyük insanlar mutlu olmayı, mutlu etmeyi, sevmeyi, iyi olmayı beceremedik.. Kötülük akıyor her yanımızdan.. Bırakalım çocuklar mutlu olsun. Ne olur artık çocuklar üzülmesin, huzurlu, mutlu, güvende olsunlar..















2 yorum:

  1. İkinizi de öptüm, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir yıl geçirin, sevgimle.:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu, güzel bir yıl sizi bulsun :))

    YanıtlaSil